DaRick1993 Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2009 (bewerkt) Ik heb op een rare manier 2 lijkwagens gekregen Eerst reed ik met de lijkwagen van de missie undertaker. Toen ik geen tweede lijkwagen kon vinden, ging ik naar mijn safehouse van Algonquin Daarna ging ik naar mijn safehouse van Bohan. Daar reed ik rond met mijn infernus rond en op wonderbaarlijke wijze reed daar een tweede lijkwagen!!! Die had ik gepakt en reed terug naar mijn safehouse in Bohan, toen reed nog een rondje met mijn lijkwagen. Toen zag ik nog een lijkwagen. Die heb ik niet meer gepakt, want ik had er al twee. Bewerkt: 1 mei 2009 door DaRick1993 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gerbieboy6 Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2009 Je auto wordt ''gekloont''. Dit was al heel lang bekend. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DaRick1993 Geplaatst: 30 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 april 2009 Je auto wordt ''gekloont''. Dit was al heel lang bekend. Normaal gebeurt dit niet met lijkwagens Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gerbieboy6 Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2009 >klik< Dit gebeurt toch alleen niet met Politie, Ambulance, Brandweer - wagens. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DaRick1993 Geplaatst: 30 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 april 2009 >klik< Dit gebeurt toch alleen niet met Politie, Ambulance, Brandweer - wagens. Ook de romero's (lijkwagens) tellen hierbij mee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gerbieboy6 Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2009 Dan waren er veel mensen dood[/font] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
[ION]Leviathan Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2009 Ziet er naar uit dat het een bug is ja, normaliter spawnen deze dingen niet. Klonen is ook zeker niet het juiste woord. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gerbieboy6 Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2009 Ze spawnen haast nooit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fiegel5 Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2009 Ze spawnen gewoon niet, alleen in die missie is het volgens mij mogelijk om een lijkwagen te berijden. Anders ga ik er vanuit dat de lijkwagens die je onderweg vind zonder kist zijn. Inderdaad leuk dat je er meer bent tegengekomen, ik heb er alleen in die missie gebruik van gemaakt. Maar als ik de verhaallijn opnieuw speel ga ik zeker kijken of mij dit ook lukt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gerbieboy6 Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2009 Moet je bij die missie hem in je safeplek zetten . Gebruik gewoon trainer/mod : Carspawner en je hebt hem Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Amigo48 Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2009 (bewerkt) delete dacht dat SA was Bewerkt: 30 april 2009 door dennis pels Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2009 Nee, de Romero valt gek genoeg ook onder de 'kloon-bug'. Dus het klopt idd dat je die dan tegenkomt. Auto's als de Airtug worden bijvoorbeeld niet 'gekloont'. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 1 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2009 Waarschijnlijk heeft het met de auto codes te maken (de code van de wagen in het spel zodat je hem kan zien). Maar hier weet ik verder niks over dus ga ik er ook niet over verder lullen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 1 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2009 Had ik ook op de PS3, reed ik in me Romero, kwam ik nog stuk of 3 achter elkaar tegen, best raar, geen gepakt, had er al 1, meer als genoeg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
j0uk3 Geplaatst: 1 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2009 Als je al een romero heb moet je met je romero naar de Pizaa salad bar ofzo gaan, daar staat dan nog een op de parkeerplaats. Dan heb je er 2 Ligt eraan in welk voertuig je rijdt btw. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.