Jump to content

Romero's (lijkwagens)


DaRick1993

Recommended Posts

Ik heb op een rare manier 2 lijkwagens gekregen

Eerst reed ik met de lijkwagen van de missie undertaker.

Toen ik geen tweede lijkwagen kon vinden, ging ik naar mijn safehouse van Algonquin

Daarna ging ik naar mijn safehouse van Bohan.

Daar reed ik rond met mijn infernus rond en op wonderbaarlijke wijze reed daar een tweede lijkwagen!!!

Die had ik gepakt en reed terug naar mijn safehouse in Bohan, toen reed nog een rondje met mijn lijkwagen.

Toen zag ik nog een lijkwagen. Die heb ik niet meer gepakt, want ik had er al twee.

Bewerkt: door DaRick1993
Link to comment
Delen op andere websites

Ze spawnen gewoon niet, alleen in die missie is het volgens mij mogelijk om een lijkwagen te berijden. Anders ga ik er vanuit dat de lijkwagens die je onderweg vind zonder kist zijn. Inderdaad leuk dat je er meer bent tegengekomen, ik heb er alleen in die missie gebruik van gemaakt. Maar als ik de verhaallijn opnieuw speel ga ik zeker kijken of mij dit ook lukt!

Link to comment
Delen op andere websites

Als je al een romero heb moet je met je romero naar de Pizaa salad bar ofzo gaan, daar staat dan nog een op de parkeerplaats.

Dan heb je er 2 ;)

Ligt eraan in welk voertuig je rijdt btw.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...