Jump to content

raar


Amigo48

Recommended Posts

ik heb er eentje op de markt gekocht als Back-Up pc als mn gaming pc het begeeft

maar hij gaat niet aan :?

Ben jij niet de Washing Machine Man van het BTTF Hill Valley forum, en had je daar al aangegeven dat je PSU kapot was? :D

Zo nee, wat doet je iMac (geeft hij piepjes of iets anders) en zoja, een nieuwe voeding kan je op Azerty.nl oid bestellen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou ten eerste even kijken of de stroomkabel er wel goed in zit en eventueel die kabel vervangen. Daarna zou ik in de pc kijken of alles er wel in zit. Daarna zou ik weer in de pc kijken of alle kabels wel aangesloten zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Nadeel aan Apple is dat die kasten van IMac bijna niet open te krijgen zijn. Vaak de oude modellen nog wel, nieuwe versies zitten overal dicht zonder schoefjes. En als ik het goed heb zijn die "bolletjes" (G4 pc) wel open te krijgen vanaf beneden.

Weet niet of je verder bekend bent met Apple, maar dat werkt totaal anders dan een Windows. Zoals games op een windows, kunnen niet op een apple gezet worden tenzij je de nieuwe MAC OS X 10.5.0 hebt + Boot Camp.

Lijkt me verder ook niet echt betrouwbaar om mac's via de markt te kopen. Hoop voor je dat je iemand hebt die dat kan repareren :)

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Link to comment
Delen op andere websites

Je zou misschien het beste naar een Apple Premium Reseller kunnen gaan, en het laten nakijken. Je kan het ook eens vragen op het forum van One More Thing.

Ik persoonlijk denk dat het de voeding is. Als er iets mis was met het moederbord, dan gaat ie wel aan, maar dan heb je andere problemen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...