Erriewin Geplaatst: 1 mei 2009 Rapport Geplaatst: 1 mei 2009 (bewerkt) wie wil ff de hele vliegschool doen? GTASAsf1.b Bewerkt: 1 mei 2009 door Erriewin
Big Boss Geplaatst: 1 mei 2009 Rapport Geplaatst: 1 mei 2009 (bewerkt) Regels voor savegame aanvraag. Ik probeer wel even . Learning To Fly Mission Passed Beloning: - Respect+ - Rustler en Stunt Plane spawnen nu op het vliegveld. - Missies beschikbaar bij de hangar. Extra: - Kledingwinkel Victim geopend. - Flying Skill+ - Viegbrevet gehaald. Toegang tot alle luchthavens. Nota: - Geen cheats of mods gebruikt. Bewerkt: 1 mei 2009 door Big Boss
_KoE_Mzungu Geplaatst: 1 mei 2009 Rapport Geplaatst: 1 mei 2009 Het één en ander was toch niet helemaal naar wens gegaan, ik denk dat de SA-ID-converter een oplossing kan bieden. Download de savegame uit de bijlage van deze post Erriewin en bedank me pas nadat je 'm geprobeerd hebt. PS En maak bij eventuele toekomstige aanvragen altijd gebruik van het lijstje zoals in de regels van dit subforum staat aangegeven.
Recommended Posts