blokzeil1 Geplaatst: 1 mei 2009 Rapport Geplaatst: 1 mei 2009 hoi mensen! ik wou vanochtend even met me photoshopper aan de gang maar ik opende nieuw project. is de achtergrond een beetje geelig en niet zuiver wit. en bij de kleure paneel staat hij op wit.(alle 2 vlakkjes) ik heb hem op RGB staan. wie helpt me Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 1 mei 2009 Rapport Geplaatst: 1 mei 2009 (bewerkt) Kan je er een screen van maken? EDIT: Waarschijnlijk heb jij een instelling anders staan. Als je bij de "New.." een nieuw project aanmaakt kan je bij Background Contents wat veranderen. Als hij op Background Color staat dan pakt hij je laatste gebruikte kleur (en dat kan dus eventueel geel-wit zijn bij jou). Deze kan je op "White" zetten. Dan weet je zeker dat je achtergrond wit is en anders staan je beeldscherm kleuren niet goed. Bij "Advanced" daaronder kan je nog een ander kleurprofiel kiezen wat misschien nog kan helpen.. Bewerkt: 1 mei 2009 door Kai-ShockWave Reageren
blokzeil1 Geplaatst: 1 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2009 ik heb het al opgelost het lag in mijn scherm mijn broertje ging sgister avond op mijn pc en zet hem dan op game scherm daar door was hij beetje geel maar toch bedankt slotje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.