Jump to content

Save games

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik speelde op mijn laptop GTA:SA en toen ik gedaan had sloot ik het spel af en ging naar huis(ik was bij mijn oma).

De volgende dag start ik mijn pc opnieuw op en start de game. Ik druk op load game en wat gebeurd er? Er komt op Save Game Corrupted.

Graag wat informatie over wat ik fout kan gedaan hebben en hoe ik het misschien kan oplossen.

Geplaatst:

Ik heb dezelfde bullshit. Ik word er helemaal gek van!! maar ik zou ff kijken of jou tut werkt Jesperkaj ;)

oh ff tussen door... kun je ook van een andere computer via MSN ofzo een savegame verzenden... want ik heb namelijk op een andere computer een savegame staan waar ie is uitgespeeld en nu op mijn eigen computer moet ik het weer helemaal opnieuw doen... (daar ben ik te lui voor) :puh:

Alvast bedankt!

Ik zie net een ander topic met een 100% save game download geval... TOP!! 'k moet me toch eens wat meer verdiepen in deze site :puh:

>>> Door _KoE_Mzungu: Verdiep je dan ook gelijk in de regels van dit forum; gebruik de [bewerk]-knop om je laatste bericht aan te passen. Zo voorkom je een dubbelpost. ^_^ <<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...