Jump to content

GHz


Mr-Triple-X

Recommended Posts

Nee, nee hoor. Je kan ook wel met 1 Ghz spelen hoor. Ze vonden 1.8 alleen een mooi getal. :7

Nee, je moet een Core 2 Duo van 1.8 Ghz hebben, of een Athlon X2 van 2.4 Ghz. en dan nog loopt het spel voor geen meter. GTA IV loopt eigenlijk alleen lekker op Quad cores.

welke processor heb jij? en videokaart?? en geheugen??

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, nee hoor. Je kan ook wel met 1 Ghz spelen hoor. Ze vonden 1.8 alleen een mooi getal. :7

Nee, je moet een Core 2 Duo van 1.8 Ghz hebben, of een Athlon X2 van 2.4 Ghz. en dan nog loopt het spel voor geen meter. GTA IV loopt eigenlijk alleen lekker op Quad cores.

welke processor heb jij? en videokaart?? en geheugen??

Uhmm nee. Ik heb hier een Dual-core van 3 GHz, en die loopt prima op Render Quality High en Texture Quality Medium...

Oh ja en ik heb een ATi Radeon 3870HD (1GB) en 4GB RAM.

Maar @topicstarter: Onder de 1.8 GHz zul je het zeker niet redden.

Bewerkt: door Dvt
Link to comment
Delen op andere websites

Processor:

Model: Genuine Intel® CPU T2050 @ 1.60GHz

Kloksnelheid: 1596 MHz

Socket: U1

Geheugen:

Grootte: 1014 MB RAM

Type(s): 512 MB RAM (Onbekend)

Videokaart:

Model: Mobile Intel® 945 Express Chipset Family

Beeldprocessor: Intel® GMA 950

Geheugengrootte: 128 MB VRAM

Kan ik hiermee GTA IV spelen?

Link to comment
Delen op andere websites

[specs]

Kan ik hiermee GTA IV spelen?

Neen dus, je processor is dus te traag, en het is nog een ouder type. Je moet ook minstens een Core 2 Duo hebben he. ;) Je werkgeheugen is ook al weer te weinig, en je videokaart kan met moeite GTA San Andreas draaien. Met die PC krijg je GTA IV nooit opgestart. ;)

Als je GTA IV wilt spelen zal je waarschijnlijk bijna alle onderdelen van je PC moeten veranderen.

Link to comment
Delen op andere websites

[specs]

Kan ik hiermee GTA IV spelen?

Neen dus, je processor is dus te traag, en het is nog een ouder type. Je moet ook minstens een Core 2 Duo hebben he. ;) Je werkgeheugen is ook al weer te weinig, en je videokaart kan met moeite GTA San Andreas draaien. Met die PC krijg je GTA IV nooit opgestart. ;)

Als je GTA IV wilt spelen zal je waarschijnlijk bijna alle onderdelen van je PC moeten veranderen.

Hehe oftewel nieuwe PC. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Hoeveel zou dat wel niet kosten?

[specs]

Kan ik hiermee GTA IV spelen?

Neen dus, je processor is dus te traag, en het is nog een ouder type. Je moet ook minstens een Core 2 Duo hebben he. ;)

Ik heb alleen Intel Centrino Duo :schater:

>>> Door Hanneswasco: Dubbelpost samengevoegd, gelieve in het vervolg de 'Bewerk'-knop te gebruiken. ;)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Dan nog even als toevoeging, je videokaart is er nog slechter aan toe dan je CPU. Dat ding daar is een onboardchipje, die kan nog niet eens het laadscherm van GTA4 verdragen. En kosten voor een nieuwe pc? Voor iets van 500-600 euro kun je GTA4 toch wel op een goede fatsoenlijke pc draaien, medium tot high ofzo.

Op dit moment heb je een zeer degelijk systeempje met een AMD Phenom II X3 710 AM3 (dat is een CPU met 3 cores, op 2,6GHz), ongeveer 110 euro.

Een bijpassend AM3 moederbordje komt dan ongeveer op 170 euro uit.

Voor 50 euro heb je dan nog 2x2GB DDR2 geheugen.

De actuele prijs voor een GTX260 kan ik even niet vinden, maar dat is ook een hele mooie kaart.

Met het bovenstaande kun je toch wel GTA4 netjes op high spelen. (op een schaal van very low naar very high)

Bewerkt: door [ION]Leviathan
Link to comment
Delen op andere websites

Videokaart:

Model: Mobile Intel® 945 Express Chipset Family

Dat houdt in dat het een laptop is? Zo ja, dan zou ik voor een nieuwe desktop PC gaan als je GTA IV op redelijke kwaliteit wil kunnen spelen.

Ik zou ook eens op de site van AlienWare kijken als je een goede game notebook wil.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, ik heb een laptop, maar ik ben van gedachten verandert. Ik zat al met het idee om in de toekomst een PS3 te kopen. Dat ga ik doen en daarop koop ik wel GTA IV, probleem opgelost. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...