Ewoud Geplaatst: 16 mei 2005 Rapport Geplaatst: 16 mei 2005 (bewerkt) Ik wil op mijn andere pc linux gaan draaien maar hiervoor heb ik linux zelf nodig weet iemand waar ik het GRATIS en LEGAAL kan krijgen. Ik heb al google gebruikt maar niet kunnen vinden wat ik zocht. Dit is geen shareware want linux heeft een open source code die voor iedereen toegangelijk is en waaronder zijn er een paar gratis versies van linux. Ewoud Bewerkt: 16 mei 2005 door Ewoud
-Niels- Geplaatst: 16 mei 2005 Rapport Geplaatst: 16 mei 2005 is dit wat? Je moet zelf maar even zoeken hoe en wat?
Ewoud Geplaatst: 16 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 mei 2005 (bewerkt) Waarschijnlijk wel. Thanks badman Closed Edit: Weer geopend Link om linux te downen werkt niet. Ik ga weer verder zoeken. Bewerkt: 16 mei 2005 door Ewoud
Ewoud Geplaatst: 16 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 mei 2005 (bewerkt) Heb je ook nog een werkende link heb het met com en nl als exstensie geprobeerd maar die werken niet. Edit: Die Alice is handig gevonden wat ik zocht doorhaar. http://www.linuxiso.org/distro.php?distro=29 weer gesloten Bewerkt: 16 mei 2005 door Ewoud
Recommended Posts