fakeOG Geplaatst: 1 mei 2009 Rapport Geplaatst: 1 mei 2009 hallo ik heb een vraag hoe moet ik de .col bestanden veranderen ik denk dat dat mijn probleem is waarom mijn mods het niet doen.... help me please Reageren
K.O. Geplaatst: 1 mei 2009 Rapport Geplaatst: 1 mei 2009 (bewerkt) Wat voor mod probeer je te maken? Hoe maak je die mods precies? Er zijn zoveel redenen te bedenken waarom je mods het niet zouden doen, waarom verdenk jij de .col? Hoe dan ook, je kunt .col bestanden bijvoorbeeld bewerken met dit programma. Bewerkt: 1 mei 2009 door K.O. Reageren
fakeOG Geplaatst: 10 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 mei 2009 Wat voor mod probeer je te maken? Hoe maak je die mods precies? Er zijn zoveel redenen te bedenken waarom je mods het niet zouden doen, waarom verdenk jij de .col?Hoe dan ook, je kunt .col bestanden bijvoorbeeld bewerken met dit programma. nee ik bedoel ik moet voor een mod te instraleeren de dff en de txd bestanden vervangen maar dat moet ook met de .col bestanden en dat lukt niet om dat bestand in het spel te krijgen..... Reageren
K.O. Geplaatst: 11 mei 2009 Rapport Geplaatst: 11 mei 2009 Hmm dat is niet echt wat ik uit je eerste post op kon maken. De meeste .col bestanden staan gewoon in gta3.img en moet je op exact dezelfde manier vervangen als de .dff en .txd bestanden. Er zijn echter ook andere collision files die niet in het gta3.img archief staan, maar gewoon 'los' ergens in de VC map. Zou je anders even een link kunnen geven van de mod waar je het over hebt? Dan kan ik ff kijken hoe je 'm moet installeren. Reageren
fakeOG Geplaatst: 12 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 mei 2009 Hmm dat is niet echt wat ik uit je eerste post op kon maken. De meeste .col bestanden staan gewoon in gta3.img en moet je op exact dezelfde manier vervangen als de .dff en .txd bestanden. Er zijn echter ook andere collision files die niet in het gta3.img archief staan, maar gewoon 'los' ergens in de VC map. Zou je anders even een link kunnen geven van de mod waar je het over hebt? Dan kan ik ff kijken hoe je 'm moet installeren. pengani zonda s http://www.thegtaplace.com/downloads/file.php?id=256 (zonder vcmm) http://www.thegtaplace.com/downloads/file.php?id=145 (met vcmm) desert eagle http://www.thegtaplace.com/downloads/file.php?id=174 die wil ik het liefst. Reageren
K.O. Geplaatst: 13 mei 2009 Rapport Geplaatst: 13 mei 2009 Oké dit heeft dus echt helemaal niks met .col files te maken. Hoe kwam je daar nou weer bij? Ik denk dat er andere redenen te bedenken zijn waarom je mods het niet doen. Om de Desert Eagle even als voorbeeld te nemen: ik denk dat je de readme niet helemaal hebt doorgelezen. Daarin staat namelijk duidelijk dat je nog een aantal bestanden moet hernoemen voor je ze in gta3.img zet. Weet je zeker dat je dat allemaal goed gedaan hebt? Reageren
fakeOG Geplaatst: 15 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 mei 2009 Oké dit heeft dus echt helemaal niks met .col files te maken. Hoe kwam je daar nou weer bij? Ik denk dat er andere redenen te bedenken zijn waarom je mods het niet doen. Om de Desert Eagle even als voorbeeld te nemen: ik denk dat je de readme niet helemaal hebt doorgelezen. Daarin staat namelijk duidelijk dat je nog een aantal bestanden moet hernoemen voor je ze in gta3.img zet. Weet je zeker dat je dat allemaal goed gedaan hebt? nee maar ik doe het nu via gta mod installer. weet jij hoe ik wapens of andere mods daarmee moet instaleren. Reageren
Loading... Geplaatst: 29 mei 2009 Rapport Geplaatst: 29 mei 2009 Nee, dat gaat niet, je kunt andere mods erin zetten met txd workshop. Dit moet je wel handmatig doen maar is best wel simpel. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.