Jump to content

Spysweeper Anti-virus


Dvt

Recommended Posts

Ik zoek een paar mensen die ervaring hebben met Spysweeper Anti-virus.

Want de licentie van AVG loopt af en ik vind dat die toch teveel valse alarmen aangeeft.

Dus ik zoek een beetje naar een goede andere anti-virus.

En aangezien we al Spysweeper hadden, en Webroot (makers SpySweeper) al een tijdje ook anti-virus aanbiedt bij SpySweeper, zou dat wel handig zijn: anti-spyware en anti-virus in één. :)

Dus... als er mensen zijn met SpySweeper met anti-virus, of mensen die me kunnen overtuigen AVG toch te behouden, óf mensen die een betere anti-virus aanraden: Reageer en geef je mening! :)

Bewerkt: door Dvt
Link to comment
Delen op andere websites

er zijn zoveel goede virusscanners, al moet ik je voor gek verklaren dat je ervoor gaat betalen, maargoed gebruik zelf nod32, heerlijk licht programma heb er nooit last van en scant goed, heb AVG op me laptop maar vind het tegenwoordig beetje zeik programma geworden, vond m vroeger beter.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan je wel avira aanraden, die vind alles en vertraagt je pc niet ofamper.

Het enigste vana vira is dat je tijdens een scan van een ander programma de guard uit moet zetten, anders gaat hij alles vinden wat de scanner ook doet.

Je krijgt 1 keer per dag een nagscreen en dat is dan ook alles, ik kan hem je wel adviseren.

Link to comment
Delen op andere websites

avira antivirus heb ik zelf ook lang gebruikt ( Free versie weliswaar ) en moet zeggen dat ik ook erg tevreden erover was idd, weet alleen niet hoe de betaalde versie ervan was, die ook spyware/malware verwijderd. IK gebruikte hem dus in samenwerking met wat andere spywarescanners. ( niet tegelijk natuurlijk )

Link to comment
Delen op andere websites

Dat doe ik nu ook, ik scan meestal met MBAM omdat ik dat een goede scanner vind, als firewall gebruik ik ook de standaard firewall, en samen werkt dat geweldig, heb nu al ruim 3 maanden gene virus meer gehad.

Link to comment
Delen op andere websites

er zijn zoveel goede virusscanners, al moet ik je voor gek verklaren dat je ervoor gaat betalen, maargoed gebruik zelf nod32, heerlijk licht programma heb er nooit last van en scant goed, heb AVG op me laptop maar vind het tegenwoordig beetje zeik programma geworden, vond m vroeger beter.

Nod32 heeft toch geen on-demand protection? Dan moet ik de heletijd scannen en dan kies ik liever AVG...

Link to comment
Delen op andere websites

er zijn zoveel goede virusscanners, al moet ik je voor gek verklaren dat je ervoor gaat betalen, maargoed gebruik zelf nod32, heerlijk licht programma heb er nooit last van en scant goed, heb AVG op me laptop maar vind het tegenwoordig beetje zeik programma geworden, vond m vroeger beter.

Nod32 heeft toch geen on-demand protection? Dan moet ik de heletijd scannen en dan kies ik liever AVG...

zowat elke virusscanner kun je instellen dat die uit zichzelf scant, maargoed ik doe dat gewoon handmatig :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...