Jump to content

Kan ik het draaien ?


Game-Fan

Recommended Posts

Hallo, ik heb een laptop zouw er graag gta4 op spelen ik heb can you run it al uitgevoert dit kreeg ik als resultaat ik zouw graag van jullie weten als mijn laptop gta 4 kan spelen:

graph_all_3.gif

Dit is de test op minimum:

X2 64 2.4GHz

You Have: 2 processors running - Intel® Core2 Duo CPU T6400 @ 2.00GHz PASS

CPU Speed

Minimum: 1.8 GHz

You Have: 2.00 GHz PASS

System RAM

Minimum: 1 GB for Windows XP / 1.5 GB for Windows Vista™)

You Have: 3.0 GB PASS

Operating System

Minimum: Windows Vista - Service Pack 1 / XP - Service Pack 3

You Have: Microsoft Windows Vista Home Premium Edition, 32-bit (Build Service Pack 16001) PASS

Video Card

Minimum: 256MB NVIDIA 7900+ / 256MB ATI X1900+

You Have: NVIDIA GeForce 9600M GT () PASS

Video Card Features - Minimum attributes of your Video Card Video RAM: Required - 256 MB , You have - 2.2 GB

Video Card 3D Acceleration: Required - Yes , You have - Yes

Video HW Transform & Lighting: Required - Yes , You have - Yes

Vertex Shader Ver.: Required - 3.0 , You have - 4.0

Pixel Shader Ver.: Required - 3.0 , You have - 4.0

Free Disk Space

Minimum: 16 GB

You Have: 137.4 GB

Hopelijk kunnen jullie me helpen.

Link to comment
Delen op andere websites

dat gaat niet lukken, je hebt al ene laptop en je cpu is al net erover heen, dat gaat dus niet lukken.

Jah op somige posts iemand heeft lagere specs en dan zeggen ze van wel ...

kan je niet effe zeggen als ik het op low ofzo kan spelen...

Link to comment
Delen op andere websites

De videokaart voldoet iig wel om op low te kunnen spelen, maar GTA is ook erg afhankelijk van de CPU en die is met 2GHz een beetje aan de lage kant. Met name de AI die met Euphoria infused is trekt erg veel, en je zult het dus moeten doen met het minimale aantal npc's op straat.

Link to comment
Delen op andere websites

GTA IV is vooral op de CPU gebasseerd, en de T6400 geeft niet genoeg kracht om het spel speelbaar te kunnen spelen. Laptop CPU's zijn 15 tot 20% zwakker dan desktop CPU's op dezelfde kloksnelheid, dat betekend dat jouw laptop CPU (Mijn laptop heeft ook een 2GHz Core 2 Duo) overeenkomt met een 1.6 tot 1.8GHz Desktop CPU, oftwel niet of net de minimale systeemvereisten.

Link to comment
Delen op andere websites

Even uit eigen ervaring. Op mijn laptop, met een intel 2,5GHz dualcore CPU en een 8600M GT 512mb, met 3GB werkgeheugen, was het spel op zn laagste, met volgens mij nog wel een beetje (10 of 20 ofzo) in drawdistance was het spel op 800x600 met ongeveer 15 tot 20FPS te spelen. Probeer hier maar uit af te leiden wat jouw CPU er van moet gaan bakken.

Link to comment
Delen op andere websites

Een kennis van mij met een gelijkwaardige processor, maar met een 9400M GT (of het was GS), kan hem soepeltjes draaien, dus waarschijnlijk zal hij het wel doen. Wel de resolutie naar 800x600 zetten, zoals ik bij die kennis had gedaan. ;)

Mvg,

Flitskikker

Link to comment
Delen op andere websites

Even uit eigen ervaring. Op mijn laptop, met een intel 2,5GHz dualcore CPU en een 8600M GT 512mb, met 3GB werkgeheugen, was het spel op zn laagste, met volgens mij nog wel een beetje (10 of 20 ofzo) in drawdistance was het spel op 800x600 met ongeveer 15 tot 20FPS te spelen. Probeer hier maar uit af te leiden wat jouw CPU er van moet gaan bakken.

Een kennis van mij met een gelijkwaardige processor, maar met een 9400M GT (of het was GS), kan hem soepeltjes draaien, dus waarschijnlijk zal hij het wel doen. Wel de resolutie naar 800x600 zetten, zoals ik bij die kennis had gedaan. ;)

Mvg,

Flitskikker

Lekker tegenstrijdig ook weer. :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Even uit eigen ervaring. Op mijn laptop, met een intel 2,5GHz dualcore CPU en een 8600M GT 512mb, met 3GB werkgeheugen, was het spel op zn laagste, met volgens mij nog wel een beetje (10 of 20 ofzo) in drawdistance was het spel op 800x600 met ongeveer 15 tot 20FPS te spelen. Probeer hier maar uit af te leiden wat jouw CPU er van moet gaan bakken.

Een kennis van mij met een gelijkwaardige processor, maar met een 9400M GT (of het was GS), kan hem soepeltjes draaien, dus waarschijnlijk zal hij het wel doen. Wel de resolutie naar 800x600 zetten, zoals ik bij die kennis had gedaan. ;)

Mvg,

Flitskikker

Lekker tegenstrijdig ook weer. :bonk:

"Soepel lopen" of niet, is puur een mening, daarom druk ik het ook liever uit in een objectieve framerate.

Het is wel zo dat ik de video editor functie aan heb staan, en dat maakt nog wel verschil in performance.

Ook was die tijd dat ik het spel op mijn laptop speelde voordat er updates uitkwamen, dat kan eraan meegeholpen hebben. Want met schaduwen uit is het natuurlijk een minder grote hel als je onder de metro doorloopt.

Link to comment
Delen op andere websites

Zowieso moet de reflectie helemaal uit staan op die laptop. Dat vreet CPU en GPU power. En ook shadow op low of uit. alleen zonder schaduw is het spel gewoon vern**kt. maar anders loop het niet soepel :Y

En soepel is ongeveer 30 FPS of meer. Maar 50FPS is helemaal toppie, maar dat haalt die laptop never.

Bewerkt: door Sprunk
Link to comment
Delen op andere websites

Zowieso moet de reflectie helemaal uit staan op die laptop. Dat vreet CPU en GPU power. En ook shadow op low of uit. alleen zonder schaduw is het spel gewoon vern**kt. maar anders loop het niet soepel :Y

En soepel is ongeveer 30 FPS of meer. Maar 50FPS is helemaal toppie, maar dat haalt die laptop never.

Ben hem gaan kopen en op deze laptop draait ie tog goed hoowr... ksnap niet waarom jullie zeggen van niet maarjah tis wel beetje slechter dan xbox360 maarjah. eigelijk, waarom vragen en dan een negatief antwoord krijgen terwijl hij hier zeer goed op draait.

Link to comment
Delen op andere websites

Zowieso moet de reflectie helemaal uit staan op die laptop. Dat vreet CPU en GPU power. En ook shadow op low of uit. alleen zonder schaduw is het spel gewoon vern**kt. maar anders loop het niet soepel :Y

En soepel is ongeveer 30 FPS of meer. Maar 50FPS is helemaal toppie, maar dat haalt die laptop never.

Ben hem gaan kopen en op deze laptop draait ie tog goed hoowr... ksnap niet waarom jullie zeggen van niet maarjah tis wel beetje slechter dan xbox360 maarjah. eigelijk, waarom vragen en dan een negatief antwoord krijgen terwijl hij hier zeer goed op draait.

Welke instellingen + FPS heb je dan?

Link to comment
Delen op andere websites

Zowieso moet de reflectie helemaal uit staan op die laptop. Dat vreet CPU en GPU power. En ook shadow op low of uit. alleen zonder schaduw is het spel gewoon vern**kt. maar anders loop het niet soepel :Y

En soepel is ongeveer 30 FPS of meer. Maar 50FPS is helemaal toppie, maar dat haalt die laptop never.

Ben hem gaan kopen en op deze laptop draait ie tog goed hoowr... ksnap niet waarom jullie zeggen van niet maarjah tis wel beetje slechter dan xbox360 maarjah. eigelijk, waarom vragen en dan een negatief antwoord krijgen terwijl hij hier zeer goed op draait.

net alsof wij dat vna te vorne kunnen weten, qua specs is het onmogelijk, de cpu is ongeveer een 1.6 in desktop en dan is de grafische chip ook neit geweldig, vandaar verwachten wij dat hij niet zou draaien, dan hoef je ons neit meteen af te kraken, wij geven advies maar als jij het neit wilt meot je het ook neit vragen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...