Sasuke Geplaatst: 16 mei 2005 Rapport Geplaatst: 16 mei 2005 Maandag 16 mei 2005 | Enkele maanden geleden bracht Rockstar Games al naar buiten dat hun populaire GTA-serie ook naar de PSP zou komen. Vandaag kunnen we je de volledige titel geven van het nog uit te komen spel: Grand Theft Auto: Liberty City Stories. Grand Theft Auto: Liberty City Stories zal aan het einde van dit jaar gaan uitkomen en zal in dezelfde stad, Liberty City, afspelen als uit GTA III. De verhaallijn en de missies van de stad zullen echter wel anders worden op de PSP. - Jeffrey van Maurik - Insidegamer.nl Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 16 mei 2005 Rapport Geplaatst: 16 mei 2005 Fijn dat er eindelijk opheldering is over de naam. En natuurlijk dat er andere missies zijn is ook gaaf. Want de meeste missies ken je natuurlijk al. B) Reageren
The Outlaw Geplaatst: 16 mei 2005 Rapport Geplaatst: 16 mei 2005 Coole naam LC Stories heeft wel iets aparts, ik hoop dat ik de psp krijg want dan kan ik deze ook in de loop van de tijd kopen, ik kan niet wachten............ Reageren
Tha Real G. Geplaatst: 16 mei 2005 Rapport Geplaatst: 16 mei 2005 o leuke naam zou dit het vervolg van GTA III worden ? Reageren
MrKooKie Geplaatst: 16 mei 2005 Rapport Geplaatst: 16 mei 2005 [QOUTE]Zou dit het vervolg op GTAIII worden Lol! :lol: LC Stories klinkt wel vet, maar speel je wel met dat ene mannetje nog? Hij is cool (en naamloos).. NEE, hij heet geen CLAUDE!! Reageren
Trax Geplaatst: 16 mei 2005 Rapport Geplaatst: 16 mei 2005 Hij is cool (en naamloos).. NEE, hij heet geen CLAUDE!! Hij heet wel Claude .. Reageren
Tha Real G. Geplaatst: 16 mei 2005 Rapport Geplaatst: 16 mei 2005 [QOUTE]Zou dit het vervolg op GTAIII worden Lol! :lol: LC Stories klinkt wel vet, maar speel je wel met dat ene mannetje nog? Hij is cool (en naamloos).. NEE, hij heet geen CLAUDE!! vanwaar weet je dit :huh: Reageren
Big Boss Geplaatst: 17 mei 2005 Rapport Geplaatst: 17 mei 2005 [QOUTE]Zou dit het vervolg op GTAIII worden Lol! :lol: LC Stories klinkt wel vet, maar speel je wel met dat ene mannetje nog? Hij is cool (en naamloos).. NEE, hij heet geen CLAUDE!! vanwaar weet je dit :huh: ja, ik heb dit nergens zien staan hoor!en ook niet in het vastgeplakte 'wat al zeker is' topic! :huh: Reageren
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 17 mei 2005 Rapport Geplaatst: 17 mei 2005 Yes eindelijk weten we het hoe het gaat heten Ik hoop dat we nu meer over 8-ball gaan weten Reageren
Yohan Geplaatst: 17 mei 2005 Rapport Geplaatst: 17 mei 2005 Ook al heb ik geen PSP ik was wel nieuwsgierig naar de nieuwe GTA titel..., Liberty Stories las ik gisteren op een site, ik hoop voor alle PSP bezitters dat dit een vervolg word op GTAIII, En de hoofdpersoon uit GTAIII heet wel Claude toch..? :unsure: Reageren
maarte41 Geplaatst: 17 mei 2005 Rapport Geplaatst: 17 mei 2005 Ik vind Liberty City Storys zo raar klinken, het past niet bij gta. Maar ja de naam maakt het spel niet. :kickass: Reageren
The Godfather Geplaatst: 17 mei 2005 Rapport Geplaatst: 17 mei 2005 kap ff met dat "hij heet geen claude" zo heet hij wel....word in SA gezegd!!! Reageren
Tha Real G. Geplaatst: 18 mei 2005 Rapport Geplaatst: 18 mei 2005 Yes eindelijk weten we het hoe het gaat hetenIk hoop dat we nu meer over 8-ball gaan weten ja hoop ik ook op hij vind ik nog steeds de beste personage die GTA ooit heeft gehad Reageren
Colleke1 Geplaatst: 20 mei 2005 Rapport Geplaatst: 20 mei 2005 Yes eindelijk weten we het hoe het gaat hetenIk hoop dat we nu meer over 8-ball gaan weten ja hoop ik ook op hij vind ik nog steeds de beste personage die GTA ooit heeft gehad is da die kale uit shoreville island ??? Reageren
appel Geplaatst: 21 mei 2005 Rapport Geplaatst: 21 mei 2005 nee volgens mij niet hoor, trouwens ben jij voor psv??? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.