Jump to content

plaats waar veel boten varen


r.deroos

Recommended Posts

hallo

t klinkt raar, maar ik ben er bij vcs achter gekomen hoe leuk het is om piraatje te spelen. op een boot gaan staan, en dan een andere enteren. maar, bij vcs zijn er erg veel boten, maar bij sa? is er een plaats waar sowieso veel boten zijn? bedankt alvast :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Op deze kaart staan alle paths, weergegeven door lijnen in verschillende kleuren. De blauwe lijnen zijn de paths van boten. Zo kun je zien waar boten komen. Alleen de regelmaat waarmee boten ergens komen hangt van het tijdstip en het weer af. Zo zul je 's nachts en als het regent minder boten tegenkomen dan op een zonnige middag.

Link to comment
Delen op andere websites

is er een plaats waar sowieso veel boten zijn?
Op het water. :7 ... Neem een boot en vaar tussen San Andreas Sound en Easter Bay Airport, daar heb je volop water; grote kans dat je andere bootjes tegenkomt. Probeer ook eens de wat kleinere binnenwaters van Red County en Whetstone. En anders moet je maar solliciteren in Somalië. :puh:
Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt iedereeb hé! Vet man, die kaart. In Somalie ga ik niet soliciteren, eigenlijk. De Hollanders met hun Fregatten schieten me zo naar de bodem :7 snif. Maar SUPERBEDANKT :tu::dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...