Jump to content

Beeldscherm PC


Kloep

Recommended Posts

Hallo,

Ik wil een nieuw beeldscherm kopen voor mijn PC, ik heb namelijk nu zo'n ouderwetse kleine 17 inch. Ik heb er nu wel twee op het zicht, maar ik zit nog in over 1 ding. Dat is de Hoogte-breedteverhouding van beeld. Wat is het verschil tussen 16:9 en 16:10? Ik game niet tot nauwelijks op mijn PC. Dus hoe merk ik het als je kijkt naar surfen op het internet. En hoe zou ik het merken als ik de nieuwste games wil gaan doen? Alvast bedankt!

Mvg,

Kloep

EDIT: Bij nader inzien wil ik er waarschijnlijk toch wel op gaan gamen, dus is het verschil cruciaal. :puh:

Bewerkt: door Kloep
Link to comment
Delen op andere websites

Maar de 16:10 enzo is geen probleem. De meeste nieuwe games zien je monitor en laten je resolutie zien, zodat je beeld normaal is en niet uitgerukt. Voor sommige spellen kun je gewoon de resolutie aanpasen in de configuratiefiles.

Link to comment
Delen op andere websites

niet zo erg maar ik zou gewoon voor een 16:10 gaan, dat surft toch net iets fijner aangezien je wat meer kan zien zonder weer te hoeven scrollen, verder gewoon gaan voor de goedkoopste monitor met de beste specificaties.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...