Jump to content

opnieuw beginnen?


a7xGTA

Recommended Posts

hee,

ik heb GTA IV al een aantal x uit gespeelt

maar ik wil eigenlijk al mijn saved games

verwijderen en opnieuw beginnen

alleen dat kan niet zoals bij de andere GTA's

weet iemand hoe je al je savedgames moet

verwijderen?

inplaats van eroverheen saven??

Link to comment
Delen op andere websites

Ja dat kan je doen. Je hoeft gewoon maar naar de volgende map te gaan:

Vista:

C:\Users\gebruikersnaam\AppData\Local\Rockstar Games\GTA IV\savegames

XP:

C:\Documents and Settings\gebruikersnaam\Local Settings\Application Data\Rockstar Games\GTA IV\savegames

En daarin zal je een map vinden met user_e0000***********, daarin staan al je savegames als SGTA4**, die bestandjes moet je verwijderen. SGTA400 staat voor je eerste savegame, SGTA401 voor je tweede, enzovoort...

Link to comment
Delen op andere websites

heb je de playstation 3??

met de playstation 3 gaje gewoon naar je algemene save games toe en verwijder je er een paar van

Ja en bij de Xbox ongeveer hetzelfde verhaal (System Settings > Memory > Hard Drive > Games > Savegames). ;)

Link to comment
Delen op andere websites

is het ook mogelijk om een savegame van een vrien erop te zetten (zonder wrapper)

dan download je m via je usb stick naar mijn documenten/gtaiv oid en dan plak je m daartussen, naam account veranderen in de jouwe, doet ie t dan ook?

Link to comment
Delen op andere websites

is het ook mogelijk om een savegame van een vrien erop te zetten (zonder wrapper)

dan download je m via je usb stick naar mijn documenten/gtaiv oid en dan plak je m daartussen, naam account veranderen in de jouwe, doet ie t dan ook?

Neen, heb het zelf een aantal dagen geprobeert.

Als je dit doet, dan krijgt je de verwijderde savegames van jezelf op de een of andere manier terug, vraag me niet hoe het komt, maar ik gok dat het iets met je windows live account te maken heeft. Daarom moet je waarschijnlijk een wrapper gebruiken, zodat die ook alle windows live gegevens meegeeft.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...