tinusz Geplaatst: 1 mei 2009 Rapport Geplaatst: 1 mei 2009 (bewerkt) Hallo ik heb al behoorlijk veel mods, ook in mijn CLEO3. nou heb ik een vraag of eigenlijk een aanvraag ik wil graag een cleo mod waardoor in san andreas (als ik op een bepaalde knoppen combinatie druk) niet alleen standaard autos maar ook gepimpte auto's rijden. het liefste heb ik dat lang niet alle auto's gepimpt zijn en ook dat ze niet allemaal volledig gepimpt zijn weet iemand toevallig zo'n mod stuur dan graag de link zo niet zou dan iemand het kunnen maken als je m graag voor mij wil maken mail me dan even martijn_kalteren (at) hotmail DOT com ik heb hier al veel naar gezocht dus alfast bedankt, tinusz volgens mij staat dit hier verkeerd... kan iemand het verplaatsen? Bewerkt: 2 mei 2009 door tinusz Reageren
m.o.d Geplaatst: 11 juni 2009 Rapport Geplaatst: 11 juni 2009 (bewerkt) gewoon de cargrp.dat ofzo aanpassen(naam weet ik niet precies, kan je precies bepalen, welke auto's er wel rijden. en welke niet.. kijk hier maar eens: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=58645 je post staat gewoon goed, aangezien het GEEN cleo mod is:) Bewerkt: 11 juni 2009 door m.o.d Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.