Jump to content

Help!


TalkingPear

Recommended Posts

Soms als ik vc opstrart dan rijden de auto's heel vreemd...(is niet altijd zo :bonk: )

De voorwielen gaan omhoog en van de achterwielen komen dan vonken(en die gaan ook een stukje omlaag..),het rijd best wel irritant dus hoe kan dit?

Redfire18

Bewerkt: door redfire18
Link to comment
Delen op andere websites

Soms als ik vc opstrart dan rijden de auto's heel vreemd...(is niet altijd zo :bonk: )

De voorwielen gaan omhoog en van de achterwielen komen dan vonken,het rijd best wel irritant dus hoe kan dit?

Redfire18

Heb je mods geïnstalleerd? =]

Link to comment
Delen op andere websites

Nee geen een ik vind juist dat je met mods de game verpest :)

Dan is het wel raar. Installeer Vice City eens opnieuw, je behoudt je savegames. Als het probleem zich dan nog voordoet weet ik het ook niet meer.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja maar ook de infernus deed het en de voodoo en dat soort wagens oojaa als je dan op een moter gaat hoor je hem niet schakelen maar gelijk het geluid als ie op zn hartst rijd.....

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je wel de legale versie van Vice City (dus gekocht in de winkel)? Want gedownloade spellen willen al wel eens raar doen met het geluid en zo.

Bewerkt: door vice
Link to comment
Delen op andere websites

Nee ik heb geen ilegale versie ik heb hem alleen vroeger van mn computer afgehaald en sinds kort speel ik het weer ^_^

En nee mn banden zijn niet kapot XD

En bij de moter gaat het alleen om het geluid want dan lijkt het net of tie al op zn hards rijd...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...