a7xGTA Geplaatst: 1 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2009 ik luisterde net tijdens een missie naar Liberty Rock Radio en toen was er reclame en toen hoorde ik Flymiles en wij hebben hier Airmiles ik weet niet het er iets mee te maken heeft maar het zou kunnen ik vond het wel grappig klinken n.n Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-top Geplaatst: 1 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2009 ik luisterde net tijdens een missie naarLiberty Rock Radio en toen was er reclame en toen hoorde ik Flymiles en wij hebben hier Airmiles ik weet niet het er iets mee te maken heeft maar het zou kunnen ik vond het wel grappig klinken n.n kan ook flymiles van Vliegmeters licht er van waar de reclame van was Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gerbieboy6 Geplaatst: 2 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2009 Airmiles denk ik niet, eerder {hierboven}. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mevin Geplaatst: 2 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2009 Volgens mij heb ik ook zoiets een keer gehoord toch goed gevonden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 3 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2009 Ik denk niet echt dat het een Easteregg is, het is waarschijnlijk gewoon toeval. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gerbieboy6 Geplaatst: 3 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2009 Of het navigatiesysteem Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-top Geplaatst: 4 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2009 (bewerkt) Of het navigatiesysteem Zou zo maar kunnen Volgens mij is flymiles ook een vliegtuig maatschapij GTA-top Bewerkt: 4 mei 2009 door GTA-top Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gerbieboy6 Geplaatst: 4 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2009 Of het navigatiesysteem Zou zo maar kunnen Volgens mij is flymiles ook een vliegtuig maatschapij EDIT zo wel even Wat EDIT? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MartyCeha Geplaatst: 4 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2009 Flymiles is overduidelijk een parodie op Airmiles. Op de eerste plaats al omdat er reclame over gemaakt wordt: Het is logischer om reclame te maken over een spaarmethode dan over vliegmeters @GTA-Top: Flymiles is geen vliegtuigmaatschappij in GTA IV, dat is FLY US Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stopbord Geplaatst: 5 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2009 Ookal gehoord bestcool. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
maus1994 Geplaatst: 11 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2009 was dit niet al bekend ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gerbieboy6 Geplaatst: 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2009 Hei dacht dat het van de radio kwam, maar kan ook van het navigatiesysteem {zie GTA-TOP's zijn post} Maar het is geen EE Hier waren al zoveel topic's over Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kabouterpe-nis Geplaatst: 20 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 mei 2009 IS me overlaatst ook opgevallen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thomassion Geplaatst: 31 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2009 Ik denk dat het een EE is want je hebt ook VLISA. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.