Jump to content

Call of Duty 5 Nazi Zombies

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey ik heb vandaag Cod WAW op de PS3 gekocht, en ik wilde nu graag met mensen online Zombies neerknallen. alleen er joint niemand mijn server of ik kan geen server joinen, want elke keer als ik Join Game, Nazi Zombies, Verruckt/Nacht der Untoten en dan zoekt tie maar hij vindt er geen en hij maakt er een aan.

ik wacht dan geduldig een kwartier, maar na een half uur is het zat dat er nog niemand is gekomen.

heb ik een probleempje of moet ik een uur wachten please antwoord ;(

GunsNroses61

Geplaatst:

Je moet 1 min wachten en als je dan geen server heb probeer je het overnieuw zo doe ik het altijd.

Geplaatst:
Je moet 1 min wachten en als je dan geen server heb probeer je het overnieuw zo doe ik het altijd.

dat werkt helaas niet , ik heb weer 3 keer 15 minuten gewacht

Geplaatst:

Ah, dat heb ik een tijdje terug ook gehad. Ik heb toen alles re-set in huis, de routers eruit. Even uitblazen, kabeltjes erin en eruit. Mijn kamer wat naar voren gezet. En toen was het weer redelijk oké. Ook raad ik je aan om eventueel andere computers uit te zetten of internet even uit de PC halen. Niet downloaden onder spelen, ah je kent het wel..

Geplaatst:

dat werkt helaas niet , ik heb weer 3 keer 15 minuten gewacht

Dat moet je steeds herhalen he.

Geplaatst:

Die nieuwe Zombie Verruckt is wel lastiger dan die oude zeg :puh: , maar ook leuk(er) met die automaten :puh:

Geplaatst:

Even nog iets duidelijker maken, ik kan wel gewoon Multiplayer doen maar niet bij coopertive met mensen zombies knallen

Geplaatst:
Dan wil niemand. Zijn er geen servers.

(Even dacht ik je moet een patch maar het is PS3) :7

maar er zijn wel duidelijk servers, want er staat 2000/3849 out of category ofzo, maar daarmee bedoelen ze toch dat er 2000 servers zijn ofzo of 2000 mensen, want het lijkt me sterk dat er uit de 50000 mensen die online spelen geen enkele zombies of Co-op speelt.

Geplaatst:

maar er zijn wel duidelijk servers, want er staat 2000/3849 out of category ofzo, maar daarmee bedoelen ze toch dat er 2000 servers zijn ofzo of 2000 mensen, want het lijkt me sterk dat er uit de 50000 mensen die online spelen geen enkele zombies of Co-op speelt.

Deed Internet het wel?

Geplaatst:

Deed Internet het wel?

Ja, want ik kan wel gewoon Multiplayer doen

Geplaatst:

Het is inderdaad heel gek dat je wel de multiplayer kan spelen, maar co-op niet, misschien ligt dit helemaal niet aan jouw internet, router etc. maar gewoon aan CoD WaW, ik heb zelf ook wel eens problemen met de online functie, alleen is dat een minder erg probleem, namelijk dat als ik een vriend wil inviten/joinen dat ik dan een error krijg.

Helaas kan ik je dus niet verder helpen, ik denk dat je gewoon het over een week ofso opnieuw moet proberen.

Stanboy96 :cya:

Geplaatst:
Het is inderdaad heel gek dat je wel de multiplayer kan spelen, maar co-op niet, misschien ligt dit helemaal niet aan jouw internet, router etc. maar gewoon aan CoD WaW, ik heb zelf ook wel eens problemen met de online functie, alleen is dat een minder erg probleem, namelijk dat als ik een vriend wil inviten/joinen dat ik dan een error krijg.

Helaas kan ik je dus niet verder helpen, ik denk dat je gewoon het over een week ofso opnieuw moet proberen.

Stanboy96 :cya:

oke bedankt, ik zal wel ff een week wachten want school begint weer ;) en als het daarna nog neit is verholpen horen jullie het wel weer ;) bedankt voor alle reacties.

Geplaatst:
Ah, dat heb ik een tijdje terug ook gehad. Ik heb toen alles re-set in huis, de routers eruit. Even uitblazen, kabeltjes erin en eruit. Mijn kamer wat naar voren gezet. En toen was het weer redelijk oké. Ook raad ik je aan om eventueel andere computers uit te zetten of internet even uit de PC halen. Niet downloaden onder spelen, ah je kent het wel..

Hoe doe je dat?

Ontopic, misschien wachten op een patch en dit melden bij de officiële Playstation forum?

Geplaatst:

Hoe doe je dat?

Ontopic, misschien wachten op een patch en dit melden bij de officiële Playstation forum?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...