Apple-Mac Geplaatst: 1 mei 2009 Rapport Geplaatst: 1 mei 2009 Hallo, Ik zit hier met een probleem. Ik heb een laptop geleend, want een vriend van me kan laatste tijd het internet niet meer op. Ik heb de laptop dus naar mijn huis meegenomen en gecheckt of het aan zijn router ligt, door de laptop met mijn router te verbinden (draadloos). Hij is inderdaad verbonden met mijn router, maar als ik bij de Status van draadloze netwerkverbinding kijk (Windows Zero Configuration gebruik ik hieroor), zie ik dat er 181 paketten verzonden zijn en slechts 1 ontvangen wordt. Ik typ dit bericht vanaf mijn pc, die ook met dezelfde router verbonden heeft en die heeft er verder geen problemen mee. Klik ik op het tabblad ondersteuning en dan details, dan zie ik niks achter DNS-Server en WINS-Server staan. Ik heb de verbinding al meerdere malen geprobeert te vernieuwen, maar elke keer als ik dat doe krijg ik een foutmelding dat mijn computer niet verbonden is. Wat kan ik doen? Apple-Mac Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.