Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

ik snap er dus geen ene fuck van,

weet net wat mods zijn (aanpassingen in het spel) maar verder dan dat kom ik niet. heb totaal geen verstand van computers enzo (ben een meisje vandaar) dus maar nu wil ik dus graag een mod installeren of hoe dat ook heet maar echt geen ideee hoe.

ik betaal 5 euro voor de gouden tip over hoe dit werkt :Y:Y

ik betaal het echt want ik word wanhopig.... :?

Geplaatst: (bewerkt)
ik snap er dus geen ene fuck van,

weet net wat mods zijn (aanpassingen in het spel) maar verder dan dat kom ik niet. heb totaal geen verstand van computers enzo (ben een meisje vandaar) dus maar nu wil ik dus graag een mod installeren of hoe dat ook heet maar echt geen ideee hoe.

ik betaal 5 euro voor de gouden tip over hoe dit werkt :Y:Y

ik betaal het echt want ik word wanhopig.... :?

Als eerste, moet je met behulp van GTA IV Magic Patcher je GTA "magic" maken. Dat is nodig om mods te kunnen gebruiken. Als je GTA IV Magic Patcher gebruikt moet je wel de DVD versie geïnstalleerd hebben. Anders werkt het niet.

Daarna kun je gaan modden wat je wilt. Je download er één en je volgt de stappen die in de readme staat (die er meestal gewoon bij zitten)

EDIT: HIER kan je GTA IV Magic Patcher downloaden.

Bewerkt: door WaRioRZ
Geplaatst:

Er is ook nog een manier door een ASI Loader te downloaden dat kan je HIER downloaden

Daarna moet je ook nog de "Filecheckfix" Downloaden Dat kan HIER

Plaats ze allebij in de GTA IV Director C:\Program Files\Rockstar Games\GTA4\Grand Theft Auto IV

Dan kan je mods downloaden, die moet je daar ook in plaatsen

TIP: Lees ALTIJD de Readme

• 3 weken later...
Geplaatst:

Er staat overal dat het voor de patch 1.0.2.0 is, terwijl ik 1.0.3.0 heb. Is dit een probleem, of kan ik er gewoon mee werken?

Het is voor een goed doel (GTA film maken) ^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...