Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Onderwerp: Freestyle/Smudge

Soort design:Signature

Size design: Doet er niet aan toe

Render: Ja

Animatie: Nee

Premade: Ja

Tijd van inlevering: Is al ingeleverd

Opmerking: Deze signatures zijn al eerder gemaakt. Tips om deze te verbeteren worden door ik en Nikita op prijs gesteld.

Het werd wel eens tijd voor een nieuw battletje, na zes maanden. Daarom dacht ik snel aan mijn real life beste vriend, Nikita, username Nstyle08Z. Het is zijn eerste battle, is al een eindje bezig met Photoshop (van de zomervakantie dacht ik) en deze battle word gewoon super! Ik had al zo lang weer zin in een battle!

:tu: We hebben alletwee gesmudged, en Nikita heeft net als ik ook de render centraal gemaakt. Eigenlijk helemaal hetzelfde gemaakt, want we hebben dezelfde tutorial gevolgd, maar allebei heel erg uiteenlopende onderwerpen.

Maar hier is het arena, waar bloed zal worden vergoten. Genoeg verhaaltjes dus. Hier zijn de signatures!

Miek's ontwerp

NicolePrescoviaScherzinger.jpg

Nstyle08Z's ontwerp

HaloSignature-2.jpg

Succes Nstyle08Z! Dat de beste moge winnen! :tu:

Stemmen maar!

Geplaatst: (bewerkt)

Miek:

Een mooie signature, mooie lettertype. Maar er zitten niet zoveel effecten in, dat is niet zo mooi. Voor de rest wel goed. :)

Nstyle08Z:

Ook een mooie signature. Straalt uit, mooie lettertype, mooie effecten. Top! :tu:

Stem:

Nstyle08Z

Bewerkt: door GTA Haas
Geplaatst:

Mijn mening + 1ste stem

Miek:

+ Mooie achtergrond

- Witte tekst erop, geen mooi lettertype

Nstyle08Z:

+ Prachtig gebrushed

+ Mooi bewerkte afbeelding

- De tekst staat te klein

Mijn stem gaat naar...

Nstyle08Z

Sorry, Miek.

Geplaatst:

Beste Robbie, mag ik u erop wijzen dat Nikita niet heeft gebrushed maar gesmudged? Brushen en smudgen liggen dicht bij elkaar, behalve dat Brushen gewoon stempelen op je signature is en smudgen de afbeelding 'mixen' als het ware, zodat je een nieuw geheel bekomt. Ook snap ik niet waarom je die tekst zo plotseling moet afbreken. Het is namelijk het officiële Nicole Scherzinger logo. Dit was origineel in blauw, maar ik heb er een color overlay op gedaan, zodat het past bij de signature.

Mooi bewerkte afbeelding? De signature is geen afbeelding maar gewoon delen: renders die gesmudges zijn, C4D's erbij voegen, en ga zo maar door. Een signature is een afbeelding in zijn geheel, maar bewerkt in allemaal delen. Een bewerkte afbeelding als signature, dus dat je geen dingen bijvoegt, maar alleen effecten toevoegt, noemen we een stock. En dat is hier niet het geval.

In ieder geval bedankt voor de stemmen, GTA Haas en RobbieB!

Miek:

+ heel mooi gedaan, vooral alle kleuren :tu:

+ De naam is heel mooi gedaan :tu:

- Zijn er eigenlijk niet :puh:

Nstyle08Z

+ Hier zijn de kleuren ook heel mooi gedaan :tu:

- Links is het een beetje leeg :vp:

- De naam staat te klein :vp:

EDIT: Oja, Ik moet ook nog een stem uitbrengen XD

Mijn stem gaat uit naar Miek.

Bewerkt: door djmaddox
Geplaatst:

Miek:

+ Alle kleuren passen bij elkaar,dus het kleurgebruik is goed.

+ De letters passen goed bij het plaatje.

Nstyle08Z

+ Het kleurgebruik is ook hier goed gedaan.

- Je naam is te klein.

- De achtergrond is een beetje saai.

Dus mijn stem gaat uit naar Miek

Geplaatst:

Miek: Mooie signature, alleen ik vind er wel héél weinig effecten in zitten. De signature heb je wel mooi ingeblend, ook het kleurgebruik is goed. De 'puntjes' op de kleuren, ik weet niet hoe ik het moet zeggen, vind ik niet mooi. Dat kan beter glad zijn dan zo. De tekst vind ik in tegenstelling tot anderen niet goed. Een witte tekst past niet bij deze signature. Daarnaast vind ik hem ook veel te groot. Zo valt de tekst meer op dan de render, wat zeker niet de bedoeling moet zijn.

Nstyle08Z: Mooie signature met veel afwisseling. De lichten heb je goed gedaan, zo fleurt het de signature een beetje op. De render is goed ingeblend. Ook het kleurgebruik is goed. Je gebruikt niet te veel kleuren, dat is zeker goed gedaan. De kleur van je lettertype vind ik niet goed, die kleur past niet bij de signature. Had beter een donkere kleur gebruikt, of desnoods deze kleur, maar dan ook donkerder maken. De grootte is perfect. Nu valt de tekst niet zo op, en dat moet ook niet.

Overduidelijk: Nstyle08Z.

Ook wil ik even wat zeggen over de bovenstaande 2 berichten: Phantom zegt PRECIES hetzelfde als Djmaddox, en dat is wel heel erg opvallend. Volgens mij heeft Phantom niet eens naar de signatures gekeken.

Ook wil ik even wat zeggen over de bovenstaande 2 berichten: Phantom zegt PRECIES hetzelfde als Djmaddox, en dat is wel heel erg opvallend. Volgens mij heeft Phantom niet eens naar de signatures gekeken.

Ik heb er wel naar gekeken. Het is toch niet zo raar dat 2 mensen het zelfde zeggen,vooral als ze er niet zo diep op in gaan?

Bewerkt: door phantom
Geplaatst:

Kom kom, niet beginnen discussiëren maar gewoon kijken naar de plaatjes en stemmen. Iedereen die tot nu hebben gestemd, heel erg bedankt en Miek, zoals jij al zei, moge de beste winnen! :bier:

>>> Door Jay;: Inderdaad, vriendelijk verzoek om discussies in dit topic achter ons te laten. Hier wordt alleen gestemd. Heb je ergens vermoedens van, PB mij of .Levi.<<<

BTW: Diegene die zeggen dat de tekst te klein is, ik heb het speciaal zo klein gemaakt zodat het niet over de render heen gaat. Maar ja, ieder heeft een ander mening. Stemmeuhh!

Geplaatst:

Allebei zeker geslaagde sigs :)

Miek

Mooi gemaakt, zeker een geslaagde signature. Alleen zitten er wel wat min puntjes aan. Zo is jou kleurgebruik goed gelukt, dat sluit mooi op elkaar aan. Alleen de structuur van je achtergrond vind ik een heel stuk minder, die smudge stijl vind ik niet zo geslaagd. Je render daar in tegen past er wel goed bij, is verder ook goed ingeblend. Je tekst is naar mijn mening wat aan de grote kant, ook lijkt deze wat onscherp in mijn optiek.

Nstyle08Z

Ik heb jou signature al uitgebreid gerate, maar goed om daar weer even mee in herhaling te vallen :puh: Echt goed werk voor een beginner. Ik vind jou smudge achtergrond heel goed gelukt, het past ook bij de stijl van Halo naar mijn idee :) Je render is prima ingeblend niet te veel en zeker niet te weinig. Ook hier vind ik de tekst wat onduidelijk, maar desondanks moet je deze zeker niet groter maken.

Stem: Nstyle08Z

Geplaatst:

Ik vind Nstyle08Z's Halo-man wat stoffig ogen, terwijl Nicole en haar tietjes van je beeldscherm afspatten. Verder staat Nstyle08Z wat weggemoffeld in een hoekje, dat mag wel wat prominenter allemaal. Goede poging, maar mijn stem gaat nu nog naar Miek.

Miek

Geplaatst:

Miek:

Je begint in de hoeken met zwart, daarna volg je met paars. En je eindigt middenin met oranje, dat vind ik een beetje jammer. Omdat je dan ineens van donker naar heel licht gaat. Heb je met Nicole zelf ook gerommeld? Want ik vind de borsten wat opgeblazen. Verder is het logo wel mooi, maar dat heb je overgenomen heb ik meegekregen. Als ik een cijfer van 1 op 10 zou moeten geven zou ik een 7.8 geven.

Nikita:

Buiten dat ik Halo haat is hij wel goed gelukt. Ik vraag me af wat dat plekje rechts/midden is, het lijkt wel of daar een kleuter met zn vette vingers heeft zitten tekenen. Het mannetje is mooi centraal, maar dat geld bij de sig van Miek ook. De tekst onderin is minder, ik neem aan dat je het Halo logo hebt gebruikt. Maar dat was geen slimme zit. De kleur is het zelfde als die helm. Maar ik had toch een iets donkere kleur gekozen. Voor de rest is hij prima..

Conclusie:

Beide sigs zijn erg mooi, die van Miek is naar mijn zin toch wat mooier afgewerkt. Alhoewel ik eerst dacht om mijn stem aan Nikita te geven. Omdat ik de lichte kleur in het midden bij Miek niet zo heel mooi vind. Maar het werkt mij tegen dat de tekst van Nikita nog al klein en lelijk is. Daarom gaat mijn stem naar Miek!

Ik stem Nstyle08Z :tu:

Waarom? Omdat ik meer van game en cartoon signatures en die dingen houd vooral en omdat ik de render en de achtergrond en de grunges mooi vind. KUTGW :tu:

Bewerkt: door Jay;
Geplaatst:

Miek

Een mooie signature. Er zitten alleen erg weinig effecten in de signature zelf, alleen een paar rond de render die wel erg goed gelukt zijn. Een kleine brush aan de zijkanten kan geen kwaad. Ook vind ik de tekst minder, die had ik rechstonder geplaatst. Ook vind ik je tekst té groot. Je render heb je netjes ingeblend. Hij past er goed in.

Nstyle08Z

Ook een mooie signature. De render heb je goed ingeblend. Het kleurgebruik heb je ook goed toegepast. Ook heb je wat mooie effecten in je signature geplaatst. Het lichteffect is ook keurig geplaatst. Alleen ben ik minder te spreken over je tekst. Het is veels te klein en ik had ook een andere kleur gebruikt.

Een moeilijke keuze:

Nstyle08Z

Maak goed gebruik van deze tips, dan komt het allemaal wel goed. ;)

Geplaatst:

Volgens mij was ik de vorige keer niet duidelijk genoeg. Ik wil hier namelijk geen discussies zien en al helemaal geen stemmen die gepost worden zonder motivatie. Indien je ergens vermoedens van hebt of het ergens niet mee eens bent, stuur dan een persoonlijk bericht naar mij of .Levi. Hier zullen wij vervolgens op ingaan indien je geldig bewijs hebt. Dit is de laatste waarschuwing, ik heb verschillende posts die ik als offtopic beschouw dan ook verwijderd.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...