NandroDavids Geplaatst: 2 mei 2009 Rapport Geplaatst: 2 mei 2009 Ik vind 't allebei keurige signatures, zonder erg veel spektakel. Kleurgebruik is gewoonweg goed, de tekst past er prima bij en 't vormt beiden een mooi geheel, mijn complimenten Maar ja, één van beiden zal toch een stem moeten gebruiken en in dat geval neig ik gek genoeg toch wat meer naar Nicole Scherzinger dan naar Master Chief...dus, mijn stem gaat naar Miek.
End Of The Riot Geplaatst: 2 mei 2009 Rapport Geplaatst: 2 mei 2009 Van Miek is heel mooi maar toch nog wel een beetje leeg. Maar voor de rest een heel mooie sign. Nstyle08Z: Heel mooie sign goeie achtergrond heel leuk. Stem: Nstyle08Z
Miek Geplaatst: 3 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2009 (bewerkt) De stand is Miek 5 punten, Nstyle08Z 7 punten. Willen misschien nog een paar mensen stemmen op deze signatures? Bedankt voor je stem, NandroDavids . Ik vind het super dat je voor mij hebt gestemt, had ik echt niet verwacht! Maar EOTR, zou je niet wat meer dingen kunnen vernoemen wat wel en niet mooi is? Dan weet ik welke punten ik zou moeten veranderen aan m'n signature en wat niet, en Nstyle weet dat dan ook . @ FerryN: ik heb echt niet geknutseld aan Nicole hoor . Kijk, dit is de originele pic: Deelnemer Punten Miek 6 punten Nikita 7 punten Bewerkt: 3 mei 2009 door Miek
FerryN Geplaatst: 3 mei 2009 Rapport Geplaatst: 3 mei 2009 Miek: Je hebt een hele mooie sign gemaakt moet ik zeggen, mooie kleuren gebruikt, je hebt volgens mij ook aan de boobs van haar zitten knutselen, goeie foto van haar gebruikt, opzicht is de tekst iets aan de grote kant en zelf zou ik de kleuren anders hebben gedaan, want meer donkerder. Verder is ie zeer goed. Nstyle: Ook jou sign is zeer goed gelukt, je hebt toch vrij mooie kleuren gebruikt, en hem goed erin gezet, maar wat Miek's tekst te groot is, is de jouwe weer te klein, maar je hebt dit zo klein gemaakt zodat ie niet over Master Chief zou gaan, verder heb je een leuke achtergrond gekozen en steekt alles goed inelkaar. Ook die jouwe is zeer goed. Zo zou ik eigenlijk niet kunnen kiezen, ze zijn allebij goed, maar dan kijk ik naar wie het meest origineels is geweest, en dan ga ik voor die van Miek, want Master Chief signs zijn er al vrij veel van, maar beide hebben het zeer goed gedaan. Beide nog veel succes
Jay; Geplaatst: 4 mei 2009 Rapport Geplaatst: 4 mei 2009 Het is even spannend geweest maar uiteindelijk is het Nstyle08Z die de eer in deze battle naar zich toetrekt. Aangezien Miek momenteel niet in de ranking opgenomen staat, verandert er voor hem niets. Nstyle08Z staat nu wel in de ranking met 1 punt. Nstyle08Z: +1 Miek: - Closed en updated.
Recommended Posts