Jump to content

mijn pc en gta 4


F1Master007

Recommended Posts

Ik heb hier een paar probleempjes met gta 4.

het spel start gewoon op en ik kan het spelen, maar als ik op youtube kijken zie ik dat diegene iets van 45FPS heeft met dezelfde videokaart(hd 4850) en settings. Dan zou je zegen dat het bij iets anders ligt zoals de processor, maar deze is een intel I7 dus dat is het waarschijnlijk ook niet. of toch wel? als ik ingame ga zie ik dat de processor niet voluit gaat en andere zeggen ook dat het met mijn proccesor gewoon iets beter zou moeten? weet iemand hier een oplossing voor?

Link to comment
Delen op andere websites

Zorg sowieso dat het spel geupdate is, ok snap ik je probleem niet echt, je spel speelt traag af of heeft hij neit de fps die jij wilt?

graag meer info over je pc en op wleke settings je speelt.

Een update van al je software kan vaak al wonderen errichten

Link to comment
Delen op andere websites

Zorg sowieso dat het spel geupdate is, ok snap ik je probleem niet echt, je spel speelt traag af of heeft hij neit de fps die jij wilt?

graag meer info over je pc en op wleke settings je speelt.

Een update van al je software kan vaak al wonderen errichten

dankjewel voor de snelle reactie. ik speel op high. dus het is al redelijk , maar ze zeggen dat er nog net een beetje uitgeperst kan worden. ik kan op dit moment de update's niet installeren, maar dat zal ik binnenkort doen.

verder heb ik even me kast geopend en vond ik iets vreemds.

Bewerkt: door F1Master007
Link to comment
Delen op andere websites

In de meeste kasten zitten nog voedingskabels die niet aangesloten zijn omdat er simpelweg geen hardware in zit om die op aan te sluiten. :Y

Toen ik laatst mijn videokaart verving moest ik ook een paar van die losse kabels aansluiten op de nieuwe kaart.

Link to comment
Delen op andere websites

ik weet niet of dat hoort, check owieso je temperaturen na en ook of alles wel correct draait enzo

spellen en alles doet het gewoon en de tempratuur is 47 graden dus dat is ook ok.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...