GTA freakje Geplaatst: 1 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2009 Beste allemaal, Misschien worden jullie er gek van maar hier is hij weer.... Kan ik GTA IV goed draaien op de volgende specs (goed het hoeft niet meteen op high) Aangezien de flitskikker site in constructie is en ik de tool niet heb gedownload sinds ik XP er opnieuw op heb gekwakt geef ik gewoon het volgende door: Gigabyte EP43-DS3 moederbord met 2GB geheugen. Windows XP service pack 2 (moet nog 3 worden) Sapphire HD3870 512 MB. Intel pentium dualcore E5200 2,5 ghz Dit is het dan zo'n beetje. De system requirements lab test kwam bijna tot de helft over minimum heen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 1 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2009 Beste allemaal,Misschien worden jullie er gek van maar hier is hij weer.... Kan ik GTA IV goed draaien op de volgende specs (goed het hoeft niet meteen op high) Aangezien de flitskikker site in constructie is en ik de tool niet heb gedownload sinds ik XP er opnieuw op heb gekwakt geef ik gewoon het volgende door: Gigabyte EP43-DS3 moederbord met 2GB geheugen. Windows XP service pack 2 (moet nog 3 worden) Sapphire HD3870 512 MB. Intel pentium dualcore E5200 2,5 ghz Dit is het dan zo'n beetje. De system requirements lab test kwam bijna tot de helft over minimum heen. Denk dat je hem misschien wel op Low kan spelen, maar weet niet zeker. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 1 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2009 voor de service pack laat die maar op 2 staan, het schijnt dat de 3 slechter is ... weet ook niet waarom. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA freakje Geplaatst: 1 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2009 voor de service pack laat die maar op 2 staan, het schijnt dat de 3 slechter is ... weet ook niet waarom. 3 is nodig. Anders krijg je Fatal error. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 1 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2009 je processor voldoet neit aan de eisen en dat is je volgens mij al wel eerder vertelt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA freakje Geplaatst: 1 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2009 (bewerkt) je processor voldoet neit aan de eisen en dat is je volgens mij al wel eerder vertelt Toen was deze processor nog niet bekend. Toen hadden we het over die celeron. Volgens de can you run it test was de minimum processor eis pass. EDIT: bekijk dit filmpje eens. Die persoon heeft bijna hetzelfde als ik heb. Het draait daar wel lekker. Bewerkt: 1 mei 2009 door GTA freakje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gerbieboy6 Geplaatst: 2 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2009 (bewerkt) Hij zal niet echt super gaan maar (edit: misschien denk het niet) kan je het op low best proberen. Bij Menu -> Graphics zie je, je videokaart en daar kan je de rest ook instellen . Bewerkt: 2 mei 2009 door gerbieboy6 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 2 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2009 Zelfs met mijn Pentium 4 + Radeon X1650 draait het nog redelijk (op Low dan wel), dus die Dual Core processor bederft de pret echt niet hoor. Mvg, Flitskikker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stopbord Geplaatst: 2 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2009 Zelfs met mijn Pentium 4 + Radeon X1650 draait het nog redelijk (op Low dan wel), dus die Dual Core processor bederft de pret echt niet hoor.Mvg, Flitskikker 512Mb dinges... Mmh x(D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gerbieboy6 Geplaatst: 2 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2009 (bewerkt) Mijne kan op medium met 777 MB ofzo? Dan zou dat waarschijnlijk op low kunnen Bewerkt: 2 mei 2009 door gerbieboy6 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA freakje Geplaatst: 12 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2009 Zelfs met mijn Pentium 4 + Radeon X1650 draait het nog redelijk (op Low dan wel), dus die Dual Core processor bederft de pret echt niet hoor.Mvg, Flitskikker Sorry voor de kleine bump. Ik heb wel fijne reacties gehad. Maar zou ik het spel kunnen draaien en opstarten? Ik wil het spel namelijk opnieuw aanschaffen via marktplaats en dan moet hij het wel doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.