Jump to content

metro


comrade458

Recommended Posts

Ik was bij de missie waar je die 2 bikers moet vermoorden en door de metro moet rijden. Wel nu: Het was rond 02:00 uur (in gta iv). Ik had de tunnel net ingereden, toen ik plots (voor ongeveer een halve seconde) een DERDE biker naast mij zag rijden. Zomaar uit het niets. Hij verdween meteen. Hij zag eruit als diegene die je moest vermoorden in No Love Lost. Kan het zijn dat dit zijn ghost was?

Sorry dat ik geen bewijzen heb, maar ik was gewoon aan het spelen. Ik had geen fototoestel of camera bij de hand, want ik wist totaal niet dat dit ging gebeuren. Kan iemand anders misschien screen maken? (Als hem dit overkomt)

Link to comment
Delen op andere websites

meschien was het 1 van de bikers die perongelijk nog eens gespawnd werd en derict daarna weer verwijdert is. :{

Bewerkt: door sander895
Link to comment
Delen op andere websites

meschien was het 1 van de bikers die perongelijk nog eens gespawnd werd en derict daarna weer verwijdert is. :{

Dat denk ik niet, want hij leek niet op één van de twee bikers. en, ik was al de tunnel ingegaan, en dan ben je al aan het rijden. Dus ik denk niet dat het gewoon een verkeerde spawn was. Hij leek goed op de biker uit No Love Lost (ben naam even vergeten)

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb een vriend die het spel al veel uitgespeeld heeft en nog nooit iets raars tegengekomen heeft.behalve een keer wanneer hij een bernie missie aan het doen was en bernie op straat stond (tijdens dat hij aan het praaten was met niko) en opeen een auto hem mee had.dat was lachen (wel mission failed) :duh: .ik vind het toch raar van die biker :cab: .

Bewerkt: door sander895
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb een vriend die het spel al veel uitgespeeld heeft en nog nooit iets raars tegengekomen heeft.behalve een keer wanneer hij een bernie missie aan het doen was en bernie op straat stond (tijdens dat hij aan het praaten was met niko) en opeen een auto hem mee had.dat was lachen (wel mission failed) :duh: .ik vind het toch raar van die biker :cab: .

Lol, dat kan soms vervelend zijn ja. Maar even terug naar de biker: Dit is ook mijn eerste keer dat dit overkomt. Ik weet niet hoe of waarom het gebeurt is. Misschien nieuwe Myth? Lol. Ik ga de missie nog eens een paar keer spelen, misschien kan ik hem nog is zien. Ik zal het dan wel zeggen.

Link to comment
Delen op andere websites

probeer hem te schieten. als hij er niet van valt is het messchien wel die geest. :puh:

Nu, ik heb 2e keer geprobeerd, maar dit keer verscheen er geen derde biker... En hoe kan ik er nu op schieten als ie mar 1/2 seconde er is, en dan meteen weer verdwijnt. Het is echt heel raar.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is gewoon een verkeerd gespawnt poppetje heb ik ook wel eens. Een keer met een hoer

[/font] in mijn huis in Bohan.

Haha das wel erg Gezellig!!

Link to comment
Delen op andere websites

even ontopic blijven jongens

maar kan dit niet de zoiets zijn als ratman

Over Ratman is nooit bewezen dat hij bestaat.

Ik vind zelf ook niet dat hij bestaat,,

Maar ik vind dit gewoon een bug, die moterrijder is gewoon perongeluk gespawnt

Link to comment
Delen op andere websites

DAT DENK IK NIET! Ik heb de missie nog eens zo'n 10 keer gespeeld met zelfde savegame, en ben hem opnieuw tegengekomen! Terug in de tunnel, weer om 02:00!!!!!!!

Link to comment
Delen op andere websites

DAT DENK IK NIET! Ik heb de missie nog eens zo'n 10 keer gespeeld met zelfde savegame, en ben hem opnieuw tegengekomen! Terug in de tunnel, weer om 02:00!!!!!!!

zou je zo vriendelijk willen zijn die missie nog eens 10 keer te spelen en dan terwijl te recorden?

^_^

mocht het mogelijk zijn en als je nog wilt natuurlijk :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

DAT DENK IK NIET! Ik heb de missie nog eens zo'n 10 keer gespeeld met zelfde savegame, en ben hem opnieuw tegengekomen! Terug in de tunnel, weer om 02:00!!!!!!!

zou je zo vriendelijk willen zijn die missie nog eens 10 keer te spelen en dan terwijl te recorden?

^_^

mocht het mogelijk zijn en als je nog wilt natuurlijk :puh:

Ja ik wil wel, maar heb geen camera :s probeer jij is :) om 2 uur in de metro terwijl je missie doet. record!!!!! lol

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...