.Senne Geplaatst: 1 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2009 (bewerkt) Hee forummertjes, Ik vroeg me even af hoe jullie GTA IV filmpjes maken, die er toch goed uitzien op Youtube.. Ik ben vandaag een eerste keer aan de slag gegaan met de in-game editor, maar bij het renderen kon ik enkel 'web' kiezen, en niet 720p of 1080p.. Dan kreeg ik videokwaliteit als dit: Ik vond dat ze er echt niet uitzagen, zelfs niet met HQ.. Ik kon niets anders kiezen dan web kwaliteit, maar dat is opgelost door m'n resolutie naar 1280*1024 te veranderen ipv 1024*768. Nu kan ik al 720p kiezen ook, met dit als resultaat: Dat ziet er al beter uit, en als je HD klikt, ziet het er echt mooi uit voor youtube. Alleen, dat renderen en uploaden duurt bij mij dan zo geweldig lang, en ik wou eens weten hoe jullie je video's maken met misschien minder lange render/uploadtijd, maar wel goede kwaliteit. Weet trouwens ook iemand hoe ik 1080p filmpjes kan renderen? of moet ik daarvoor een widescreen hebben? bvd, Senneken Bewerkt: 1 mei 2009 door senneken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 1 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2009 (bewerkt) Ik heb een glitch ontdekt waarmee je gewoon alles kunt kiezen zonder het veranderen van de resolutie. Lees het hier, of hier in Nederlands: Mijn resolutie is 800x600@85 Hz alles staat op z'n laagst of uit waar dat kan. Ik heb een Radeon X1650 en draai de game na Patch 3 met ongeveer 15 fps, best redelijk. In de video editor kan ik alleen maal "WEB" kiezen. Niet de anderen, want daar krijg ik een melding "Game resolution not supported for this export function" of iets in die richting. Hoewel... als ik een titel maak voor op mijn video en ik dubbelklik erop om de tekst ervan te bewerken, zijn de knoppen opeens wél klikbaar. Ze lichten niet op, maar je kunt er wel op klikken waardoor ik dus gewoon 720p en 1080p kan kiezen. Zie het Home Made Screens topic voor een 720p HD video van mij. Ik heb er ook een filmpje van gemaakt: Klik hier voor betere kwaliteit Mvg, Flitskikker Bewerkt: 3 mei 2009 door Flitskikker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Senne Geplaatst: 1 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2009 Ik heb 't net gezien, en het ziet er idd prachtig uit. Ö Dus als ik 't goed begrijp, moet ik 't spel op gewone resolutie spelen, een titel maken op m'n film (dus een titel zoals bij jou aan het begin van de video 'another day for nico bellic' fzoiets), dan dubbelklikken om de tekst te bewerken, en dan lukt 't wel om de buttons aan te klikken? Moet ik morgen eens proberen. Als 't werkt, alvast hartelijk bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stopbord Geplaatst: 2 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2009 Ik heb 't net gezien, en het ziet er idd prachtig uit. Ö Dus als ik 't goed begrijp, moet ik 't spel op gewone resolutie spelen, een titel maken op m'n film (dus een titel zoals bij jou aan het begin van de video 'another day for nico bellic' fzoiets), dan dubbelklikken om de tekst te bewerken, en dan lukt 't wel om de buttons aan te klikken? Moet ik morgen eens proberen. Als 't werkt, alvast hartelijk bedankt Flits hoe heb je die glitch gevonden , ? Had je ook dat probleem? Kid. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 3 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2009 Van mij staat er op Youtube ook een op: Uploaden op Social Club duurt minstens een Half uur tot ander half uur. Maar op youtube was een paar seconden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 3 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2009 ik heb effe een vraagje: wat is het verschil tussen 720p of 1080p ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stopbord Geplaatst: 3 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2009 ik heb effe een vraagje:wat is het verschil tussen 720p of 1080p ? 1080p is betere kwaliteit dan 720 al merk je dat niet echt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 3 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2009 ik heb effe een vraagje:wat is het verschil tussen 720p of 1080p ? 1080p is betere kwaliteit dan 720 al merk je dat niet echt ah ok ty Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stopbord Geplaatst: 3 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2009 ik heb effe een vraagje:wat is het verschil tussen 720p of 1080p ? 1080p is betere kwaliteit dan 720 al merk je dat niet echt ah ok ty No problemo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 3 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2009 (bewerkt) Is het nog gelukt, senneken? Flits hoe heb je die glitch gevonden , ? Had je ook dat probleem?Kid. Ik zat maar wat te prutsen en toen werkte het opeens. Toen heb ik even uitgezocht wat ik nou precies deed toen de knoppen werkte. Ik heb een YouTube video gemaakt om te laten zien hoe het precies in z'n werk gaat. Zie de vorige post of hieronder. Klik hier voor betere kwaliteit Mvg, Flitskikker Bewerkt: 3 mei 2009 door Flitskikker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Senne Geplaatst: 3 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2009 Het duurt alleszins minder lang bij 't renderen als ik het spel in gewone resolutie opneem (dus 1024*768 ipv 1240*1024), en de gerenderde video's zijn minder groot wat me dan ook tijd bespaart bij 't uploaden op youtube. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.