Jump to content

Party tijdens GTA IV


makke007

Recommended Posts

Waarschijnlijk zal het aan die router liggen. Ik had ooit eens draadloos internet, en dat was echt slecht! De verbinding viel wel 10 keer per uur weg, ik hoorde heel veel gehaper in mijn microfoon, en het shittigste van al: ik had geen garantie!!!!! Ik mocht dus alles lekker betalen voor zo iets slecht (ik dacht 150 euro) GEBRUIK NOOIT DRAADLOOS INTERNET WANT JE ZAL HET JE BEKLAGEN

Kheb gewoon internet via de kabel. Maar er zit wel een router tussen.

Maar het moet dus ook gewoon heel goed gaan als je met z'n 7nen in een party zit?

Ik denk echt dat het probleem bij de router zit. Probeer eens zonder, misschien gaat het dan, anders ligt het aan je headset. Controleer hem eens of je langs buiten iets kan zien? (bv stukje af, gebogen,...)

Aan het headset is niks aan te zien. Ik zal dan eens zonder router proberen :puh: Maar als het nu moest lukken zonder router, zit ik wel met een probleem, want we hebben meerdere pc's dus die router moet er wel tussen.

Een vriend van mij heeft ook een router ertussen, en heeft er geen problemen mee, mss ligt het bij het merk of het type van de router ofzoo.

Wat is het merk misschien? Maar, je moet ook opletten, soms heeft De plaats waar de router staat (bv ingesloten in een hoek) ook impact op de verbinding. Ik heb zo gehad met mijn draadloos internet. Gewoon te dicht bij muur. Het ging daarna nog slecht, aar het ging beter (bv. van 50 keer per uur mislukken naar 30 keer ofzow)

Mijn xbox is via een kabel aangesloten, mijn router ondersteunt kabel + draadloos, maar heb kabel.

Merk is een belkin

Kijk eens naar de site van dat merk, of neem contact op met de technische dienst. Maar probeer eerst eens zonder router :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 46
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • makke007

    21

  • comrade458

    10

  • gerbieboy6

    4

  • Dvt

    3

Nou, als je broer en SA MP speelt. En ook nog eens aan downloaden is. Trekt dat heel veel internet waardoor jij dus niet veel meer over hebt.. Probeer het eens zonder hem, als hij en keer niet thuis is. Je kunt niet alles tegelijk doen op internet. Of je moet echt een heel hoog/duur pakket hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, als je broer en SA MP speelt. En ook nog eens aan downloaden is. Trekt dat heel veel internet waardoor jij dus niet veel meer over hebt.. Probeer het eens zonder hem, als hij en keer niet thuis is. Je kunt niet alles tegelijk doen op internet. Of je moet echt een heel hoog/duur pakket hebben.

Ik weet nog wel een leuk pakketje waar het zeker beter mee gaat: UPC Fiber Power 120 :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

UPC...

Je moet gewoon beter Internet hebben of er was een storing...

Ik heb zo'n pakket van Telenet van €50 per maand

Heeft normaal 100 mbps

Heb even internet getest via een speedtest:

Download snelheid: 18,05 mbps

Upload snelheid: 0,47 mbps

Wij hebben hier ook digitale tv, ik heb daarvan de internet kabel eens in dee 360 gestoken, dat gaat wel een beetje beter, ik hoor nog altijd hapering, en soms onduidelijk, maar hier zit ook een 10/100mbps internet switch tussen.. dus ik ga straks als mn broer eraf is eens proberen met router, als dat niet lukt eens alle routers er tussen uit laten, en rechtstreeks aan de telenet lijn aansluiten.

Link to comment
Delen op andere websites

Komt het altijd voor want anders is het een storing. Het kan ook dat internet steeds weg valt maar daar heb je op de vaste PC nooit last van.

Jah, het komt altijd voor. Internet valt normaal niet weg.

Maar ik zou het raar vinden als het aan die router ligt, als ik in Multiplayer zit hapert het spel nooit, alleen bij die party.

Ik kan niemand goed verstaan door al die haperingen.

Aan het headset kan het normaal ok niet liggen, want als ik het afkoppel, hoor ik dezelfde haperingen door de boxen van de TV.

Bewerkt: door makke007
Link to comment
Delen op andere websites

Als het altijd is...

Het hoeft natuurlijk niet aan je Internet te liggen want stotter/lag je ook?

Misschien je boxen?

Kijk anders bij instellingen en dan geluid ofzo? Want Xbox heb je toch geen Graphics -> Low :N Hij staat altijd op High/Highest als je een goede videokaart (voor Xbox360) hebt :Y .

Link to comment
Delen op andere websites

Als het altijd is...

Het hoeft natuurlijk niet aan je Internet te liggen want stotter/lag je ook?

Misschien je boxen?

Kijk anders bij instellingen en dan geluid ofzo? Want Xbox heb je toch geen Graphics -> Low :N Hij staat altijd op High/Highest als je een goede videokaart (voor Xbox360) hebt :Y .

Geluid ligt het niet aan, heb al op 2 tv's gebrobeerd.

Internet kan het niet aan liggen, ik heb juist ff internet nogmaals getest:

Download Speed: 13173 kbps (1646.6 KB/sec transfer rate)

Upload Speed: 463 kbps (57.9 KB/sec transfer rate)

Als ik aan het spelen ben op GTA IV multiplayer gaat alles goed, alleen die party, dus normaal zou het spel ook moeten haperen dan denk ik.. heel raar vind ik..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet nog wel een leuk pakketje waar het zeker beter mee gaat: UPC Fiber Power 120 :puh:

Hebbe-hebbe-hebbe-hebbe-hebbe-hebbe..... :D

Maar nog niet in Zwollywood verkrijgbaar, grrr...

@ topicstarter, je hebt al gefilterd dat het niet aan je internet connectie ligt. Dan blijven er twee dingen over:

Je NAT staat op MODERATE of STRICT;

Je hebt op je router nog niet de juiste poorten open;

Je headset of controller is gewoon naar de k****.

Ik zou als ik je was eerst de laatste mogelijkheid testen. Haal gewoon een nieuw setje controller+headset, en probeer de nieuwe headset en controller. Ookal blijkt het later aan iets anders te liggen, je headset en je controller gaan toch wel binnen een half jaar o.i.d. kapot i.v.m. slijtage, dus dan heb je ze vast in huis.

**** = klote[/font]

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet nog wel een leuk pakketje waar het zeker beter mee gaat: UPC Fiber Power 120 :puh:

Hebbe-hebbe-hebbe-hebbe-hebbe-hebbe..... :D

Maar nog niet in Zwollywood verkrijgbaar, grrr...

@ topicstarter, je hebt al gefilterd dat het niet aan je internet connectie ligt. Dan blijven er twee dingen over:

Je NAT staat op MODERATE of STRICT;

Je hebt op je router nog niet de juiste poorten open;

Je headset of controller is gewoon naar de k****.

Ik zou als ik je was eerst de laatste mogelijkheid testen. Haal gewoon een nieuw setje controller+headset, en probeer de nieuwe headset en controller. Ookal blijkt het later aan iets anders te liggen, je headset en je controller gaan toch wel binnen een half jaar o.i.d. kapot i.v.m. slijtage, dus dan heb je ze vast in huis.

**** = klote[/font]

Poorten van router staan open, NAT zie ik nergens staan in mn router setup: screenshot: http://www.upload-hier.nl/uploads/63854Routerscreen.png

Die controller & headset is juist een nieuwe, ik heb nog maar pas een xbox.

Bewerkt: door makke007
Link to comment
Delen op andere websites

@ Jackie-2007: Dat zijn er 3. ;)

Maar heb je in het spel niet ergens een vinkje aan/uit staan die andersom moet?

Nee het spel heeft er niets mee te maken :puh: Party kan je ook zonder je er een spel in hebt.

Maar, nu gaat het precies weer terug en beetje, is het normaal als je mekaar niet echt goed hoort of soms gewoon niet verstaat?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...