NickOwnage Geplaatst: 2 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2009 Ligt eraan, praat je gewoon met mensen uit je buurt. Of zijn het mensen uit andere landen? En misschien ligt het aan hun internet opdat moment. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stopbord Geplaatst: 2 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2009 (bewerkt) Ik ben lid in een clan, en als ik de party start (met dat headset dat je bij je Xbox360 krijgt) en ik join in, hoor ik niks anders dan gehaper, ik versta bijna niemand, zo slecht is de kwaliteit, heel soms kan ik eens iemand goed verstaan.ik hoor bijna constant gehaper tussen wat ze zeggen, zo versta ik er niks van, is dit normaal?? of hebben jullie dit ook voor?? Slecht internet Slecht xbox Slechte headset? @ nick: Kan zijn Bewerkt: 2 mei 2009 door kidage Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
comrade458 Geplaatst: 2 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2009 Het kan ook eraan liggen dat jou party mode naar de k***e is. Ik heb dat vaak met race alleen, dan versta ik ze ook niet goed. Voor de rest overal wel. Ik ken nog een paar vrienden met dit probleem (alleen bij deatmatch of hangmans noose ofzow) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
makke007 Geplaatst: 2 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2009 Het kan ook eraan liggen dat jou party mode naar de k***e is. Ik heb dat vaak met race alleen, dan versta ik ze ook niet goed. Voor de rest overal wel. Ik ken nog een paar vrienden met dit probleem (alleen bij deatmatch of hangmans noose ofzow) Ik heb vandaag even naar Telenet gebelt, waar ik mijn internet vandaan heb, en het probleem lag bij de Switch van de digitale televisie, die er tussenuit gelaten, en een heleboel moeten instellen in de router, xbox ook aan de router gehangen en het werkt nu min of meer. Soms in het begin , of heel soms tijdens een gesprek hoor ik een beetje gehaper, maar ik denk dat dit normaal is of niet soms?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
comrade458 Geplaatst: 2 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2009 Het kan ook eraan liggen dat jou party mode naar de k***e is. Ik heb dat vaak met race alleen, dan versta ik ze ook niet goed. Voor de rest overal wel. Ik ken nog een paar vrienden met dit probleem (alleen bij deatmatch of hangmans noose ofzow) Ik heb vandaag even naar Telenet gebelt, waar ik mijn internet vandaan heb, en het probleem lag bij de Switch van de digitale televisie, die er tussenuit gelaten, en een heleboel moeten instellen in de router, xbox ook aan de router gehangen en het werkt nu min of meer. Soms in het begin , of heel soms tijdens een gesprek hoor ik een beetje gehaper, maar ik denk dat dit normaal is of niet soms?? CONGRATZ MET PROBLEEM OPLOSSEN lol En ja dat is normaal. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
makke007 Geplaatst: 2 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2009 Het kan ook eraan liggen dat jou party mode naar de k***e is. Ik heb dat vaak met race alleen, dan versta ik ze ook niet goed. Voor de rest overal wel. Ik ken nog een paar vrienden met dit probleem (alleen bij deatmatch of hangmans noose ofzow) Ik heb vandaag even naar Telenet gebelt, waar ik mijn internet vandaan heb, en het probleem lag bij de Switch van de digitale televisie, die er tussenuit gelaten, en een heleboel moeten instellen in de router, xbox ook aan de router gehangen en het werkt nu min of meer. Soms in het begin , of heel soms tijdens een gesprek hoor ik een beetje gehaper, maar ik denk dat dit normaal is of niet soms?? CONGRATZ MET PROBLEEM OPLOSSEN lol En ja dat is normaal. Owkej! Bedankt! Heb ook even door Microsoft m'n verbinding laten testen, en die zegt dat de persoon mee wie ik praat ADSL heeft, en een zeer trage verbindingssnelheid heeft en dat het daar ook door kan komen dat ik gehaper hoor, omdat hij het te traag naar mij doorstuurt en het dus niet aan mijn netwerk ligt Maargoed, het is opgelost, ik kan nu tenminste iedereen fatsoenlijk verstaan XD Toch allemaal bedankt voor jullie hulp! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
comrade458 Geplaatst: 2 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2009 Het kan ook eraan liggen dat jou party mode naar de k***e is. Ik heb dat vaak met race alleen, dan versta ik ze ook niet goed. Voor de rest overal wel. Ik ken nog een paar vrienden met dit probleem (alleen bij deatmatch of hangmans noose ofzow) Ik heb vandaag even naar Telenet gebelt, waar ik mijn internet vandaan heb, en het probleem lag bij de Switch van de digitale televisie, die er tussenuit gelaten, en een heleboel moeten instellen in de router, xbox ook aan de router gehangen en het werkt nu min of meer. Soms in het begin , of heel soms tijdens een gesprek hoor ik een beetje gehaper, maar ik denk dat dit normaal is of niet soms?? CONGRATZ MET PROBLEEM OPLOSSEN lol En ja dat is normaal. Owkej! Bedankt! Heb ook even door Microsoft m'n verbinding laten testen, en die zegt dat de persoon mee wie ik praat ADSL heeft, en een zeer trage verbindingssnelheid heeft en dat het daar ook door kan komen dat ik gehaper hoor, omdat hij het te traag naar mij doorstuurt en het dus niet aan mijn netwerk ligt Maargoed, het is opgelost, ik kan nu tenminste iedereen fatsoenlijk verstaan XD Toch allemaal bedankt voor jullie hulp! np, en ja dat kan ook. Als de ander zijn verbinding slecht is, gaat die dan haperen. Dan ligt het niet aan jou headset. Nog veel succes met online Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stopbord Geplaatst: 3 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2009 Het kan ook eraan liggen dat jou party mode naar de k***e is. Ik heb dat vaak met race alleen, dan versta ik ze ook niet goed. Voor de rest overal wel. Ik ken nog een paar vrienden met dit probleem (alleen bij deatmatch of hangmans noose ofzow) Ik heb vandaag even naar Telenet gebelt, waar ik mijn internet vandaan heb, en het probleem lag bij de Switch van de digitale televisie, die er tussenuit gelaten, en een heleboel moeten instellen in de router, xbox ook aan de router gehangen en het werkt nu min of meer. Soms in het begin , of heel soms tijdens een gesprek hoor ik een beetje gehaper, maar ik denk dat dit normaal is of niet soms?? CONGRATZ MET PROBLEEM OPLOSSEN lol En ja dat is normaal. Owkej! Bedankt! Heb ook even door Microsoft m'n verbinding laten testen, en die zegt dat de persoon mee wie ik praat ADSL heeft, en een zeer trage verbindingssnelheid heeft en dat het daar ook door kan komen dat ik gehaper hoor, omdat hij het te traag naar mij doorstuurt en het dus niet aan mijn netwerk ligt Maargoed, het is opgelost, ik kan nu tenminste iedereen fatsoenlijk verstaan XD Toch allemaal bedankt voor jullie hulp! np, en ja dat kan ook. Als de ander zijn verbinding slecht is, gaat die dan haperen. Dan ligt het niet aan jou headset. Nog veel succes met online Jep , Nog veel plezier in gta Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
makke007 Geplaatst: 3 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2009 Het kan ook eraan liggen dat jou party mode naar de k***e is. Ik heb dat vaak met race alleen, dan versta ik ze ook niet goed. Voor de rest overal wel. Ik ken nog een paar vrienden met dit probleem (alleen bij deatmatch of hangmans noose ofzow) Ik heb vandaag even naar Telenet gebelt, waar ik mijn internet vandaan heb, en het probleem lag bij de Switch van de digitale televisie, die er tussenuit gelaten, en een heleboel moeten instellen in de router, xbox ook aan de router gehangen en het werkt nu min of meer. Soms in het begin , of heel soms tijdens een gesprek hoor ik een beetje gehaper, maar ik denk dat dit normaal is of niet soms?? CONGRATZ MET PROBLEEM OPLOSSEN lol En ja dat is normaal. Owkej! Bedankt! Heb ook even door Microsoft m'n verbinding laten testen, en die zegt dat de persoon mee wie ik praat ADSL heeft, en een zeer trage verbindingssnelheid heeft en dat het daar ook door kan komen dat ik gehaper hoor, omdat hij het te traag naar mij doorstuurt en het dus niet aan mijn netwerk ligt Maargoed, het is opgelost, ik kan nu tenminste iedereen fatsoenlijk verstaan XD Toch allemaal bedankt voor jullie hulp! np, en ja dat kan ook. Als de ander zijn verbinding slecht is, gaat die dan haperen. Dan ligt het niet aan jou headset. Nog veel succes met online Jep , Nog veel plezier in gta Bedankt, maar soms geeft hij dit aan: Router/NAT too strict Weet iemand mss wat dit wil zeggen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
comrade458 Geplaatst: 3 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2009 Misschien overbelast? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
makke007 Geplaatst: 3 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2009 Misschien overbelast? Nej, dat heeft er niets mee te maken normaal, het is iets met poorten dacht ik, weet niet zeker. NAT is iets in je router denk ik, omdat er Router/NAT to strict staat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
makke007 Geplaatst: 3 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2009 Maar hoe kan ik zien of mijn NAT open, moderate of strict staat? Ik zie bij My Xbox > System settings > Network settings nergens dat staan NAT Heb nog eens een vraagje, als ik mijn Xbox IP (192.168.2.2) gewoon bij DMZ in mijn Belkin router zet, moet dit dan opgelost zijn en moet dan NAT niet altijd open staan? Ik heb dit al eens gebrobeerd, dat ip in DMZ te zetten, maar dan laad hij de pagina's op de gewone PC's niet meer , zet ik die DMZ af, dan weer wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
comrade458 Geplaatst: 3 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2009 Maar hoe kan ik zien of mijn NAT open, moderate of strict staat?Ik zie bij My Xbox > System settings > Network settings nergens dat staan NAT Heb nog eens een vraagje, als ik mijn Xbox IP (192.168.2.2) gewoon bij DMZ in mijn Belkin router zet, moet dit dan opgelost zijn en moet dan NAT niet altijd open staan? Ik heb dit al eens gebrobeerd, dat ip in DMZ te zetten, maar dan laad hij de pagina's op de gewone PC's niet meer , zet ik die DMZ af, dan weer wel Ik weet niet of je dat bij xbox kan zien. Probeer eens op gewone computers, bij mijn computer of configuratiescherm. Daar heb je misschien meer informatie erover. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 3 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2009 Maar hoe kan ik zien of mijn NAT open, moderate of strict staat?Ik zie bij My Xbox > System settings > Network settings nergens dat staan NAT Heb nog eens een vraagje, als ik mijn Xbox IP (192.168.2.2) gewoon bij DMZ in mijn Belkin router zet, moet dit dan opgelost zijn en moet dan NAT niet altijd open staan? Ik heb dit al eens gebrobeerd, dat ip in DMZ te zetten, maar dan laad hij de pagina's op de gewone PC's niet meer , zet ik die DMZ af, dan weer wel Doe een Xbox Live connection test. Dan zie je wat je hebt. Krijg je geen meldingen, dan is alles goed. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
makke007 Geplaatst: 4 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2009 Maar hoe kan ik zien of mijn NAT open, moderate of strict staat?Ik zie bij My Xbox > System settings > Network settings nergens dat staan NAT Heb nog eens een vraagje, als ik mijn Xbox IP (192.168.2.2) gewoon bij DMZ in mijn Belkin router zet, moet dit dan opgelost zijn en moet dan NAT niet altijd open staan? Ik heb dit al eens gebrobeerd, dat ip in DMZ te zetten, maar dan laad hij de pagina's op de gewone PC's niet meer , zet ik die DMZ af, dan weer wel Doe een Xbox Live connection test. Dan zie je wat je hebt. Krijg je geen meldingen, dan is alles goed. Ik krijg geen meldingen, toch kan ik opeens niet meer injoinen in xbox Live Al m'n poorten staan open. :S Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.