bosshi Geplaatst: 1 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2009 Beste gamers Hopelijk kunnen jullie me bij deze helpen: Ik heb een laptop DELL XPS M1530 Nvidia 8700 nieuwe laptop, meer als genoeg geheugen Nu heb ik GTA4 origineel gekocht, maar hier is het probleem uitgelegd met afbeeldingen: Hier klik ik op de lange balk linksonder, waarna de installatie begint. Hier blijft het scherm gewoon hangen. http://www.freewebs.com/reptihobby/lo%20av...t%20hangen).jpg Ik heb daarvoor nog andere problemen gehad zoals: -installatie is 2 minuten bezig en valt uit. -hij vraagt cd2, die steek ik in en er gebeurt niets Rockstar heeft de installatie van dit dure spel wel degelijk verneukt groeten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sentasi Geplaatst: 1 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2009 (bewerkt) Misschien heb je hier wat aan? Ik heb hem zelf niet op de PC, maar waren een niet 1 of meerdere patches uitgebracht die dit probleem zouden moeten verhelpen? Bewerkt: 1 mei 2009 door Sentasi Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 1 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2009 (bewerkt) "speech.rpf" is een bestand van 1,5 GB, dus ik weet wel zeker dat het even duurt voordat dat bestand naar je computer is gekopiëerd. Dus gewoon even wachten en andere programma's uitzetten. Als de installatie om DVD 2 vraagt, moet je die erin doen, en dan wel op OK klikken. Als je dat al deed, was de installatie nog bezig met een bestand die gesplitst staat op de 2 schijven, zodat hij verder gaat met dat bestand. Mvg, Flitskikker Bewerkt: 1 mei 2009 door Flitskikker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bosshi Geplaatst: 2 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2009 Bedankt voor de hulp, jongens, het spel is eindelijk geïnstalleerd. Waarom wordt op dit forum zoveel verwezen naar die stomme tutorial van 2 slow?? heb je toch niks aan.... Er is echter weer een probleem er staat dus: GTA IV FATAL ERROR: DD3D80 heeft iemand hier ervaring mee of een oplossing? grtzz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 2 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2009 Updat al je software, ook directX en na alles geupdate te habben start je pc opnieuw op, zorg ook dat je gta4 en de games for windows live aplicatie hebt geupdate. alles behalve de gta4 patch is te vinden op de microsoft webiste www.microsoft.com Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 2 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2009 download anders ook manueel de laatste patch van gta iv hier is de link Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 2 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2009 Misschien moet je het spel als Administrator openen, dat moet ik ook. Anders draait het spel niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 2 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2009 er staat dus: GTA IV FATAL ERROR: DD3D80 DD3D80 D3D reset failed Please restart the game. Kon je ook hier vinden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.