The Godfather Geplaatst: 16 mei 2005 Rapport Geplaatst: 16 mei 2005 whehe se7en en ik hebben alice een "beetje" uitgescholden :lol: Thijs zegt:val dood Alice zegt: Ik heb het eeuwige leven. Thijs zegt: ga weg Alice zegt: Sluit gewoon dit venster dan. Thijs zegt: niet zo bijdehand trut Alice zegt: Dat is jammer.
bjorn13 Geplaatst: 16 mei 2005 Rapport Geplaatst: 16 mei 2005 whehe se7en en ik hebben alice een "beetje" uitgescholden :lol: laat eens zien :lol:
Ewoud Geplaatst: 16 mei 2005 Rapport Geplaatst: 16 mei 2005 (bewerkt) Hou je muil*:Ze is stil Praat*:Ze praat weer hoe oud ben je*:Ik ben geboren op 17 februari 2005 om 12:00 uur, dus ik ben nu 0,24133254058853 jaar oud. kut hoer*:wat heb ik jouw misdaan rot op:Sluit gewoon dit venster dan. tot ziens:Doeii xxx! Ik hou van je: Alice (L) <jouw naam> hallo:Hoi piepeloi! Ze is bij de hand Bewerkt: 16 mei 2005 door Ewoud
Trax Geplaatst: 16 mei 2005 Rapport Geplaatst: 16 mei 2005 || Se7en || NWA Mo'fucka'z || Cedar Block, Bitch! || B-L-double-O-D || You Could Be The Next Best Thing, But Not Quite Me || zegt:Stoephoer Alice zegt: Wat je zegt ben je zelf! || Se7en || NWA Mo'fucka'z || Cedar Block, Bitch! || B-L-double-O-D || You Could Be The Next Best Thing, But Not Quite Me || zegt: je moeder Alice zegt: Oh ja joh. || Se7en || NWA Mo'fucka'z || Cedar Block, Bitch! || B-L-double-O-D || You Could Be The Next Best Thing, But Not Quite Me || zegt: jup Alice zegt: Dat dacht ik ook.
Ewoud Geplaatst: 16 mei 2005 Rapport Geplaatst: 16 mei 2005 Nog een leuke ·$4>·$12»·$4> ·$6EwOuD ·$4<·$12«·$4<·$1luilak dag zegt: neuk me Alice zegt: Yeah, right.
bjorn13 Geplaatst: 16 mei 2005 Rapport Geplaatst: 16 mei 2005 (bewerkt) wie is er jaarig vandaag Alice zegt: Denk je dat. =>BJORN<= GTA RULEZZZ //>>>> IK BEN !! JARIG!! <<<<\\ zegt: ik ben jarig van daag =>BJORN<= GTA RULEZZZ //>>>> IK BEN !! JARIG!! <<<<\\ zegt: ik ben jarig vandaag Alice zegt: Gefeliciteerd! Bewerkt: 16 mei 2005 door bjorn13
Spacecraft Geplaatst: 16 mei 2005 Rapport Geplaatst: 16 mei 2005 Nog een leuke ·$4>·$12»·$4> ·$6EwOuD ·$4<·$12«·$4<·$1luilak dag zegt: neuk me Alice zegt: Yeah, right. Ik had een andere variant :lol: Montoya > ProOne+ zegt:neuk me Alice zegt: Vandaag niet, ik heb hoofdpijn.
Ewoud Geplaatst: 16 mei 2005 Rapport Geplaatst: 16 mei 2005 (bewerkt) ·$4>·$12»·$4> ·$6EwOuD ·$4<·$12«·$4<·$1luilak dag zegt: wat vindt je lekker Alice zegt: Mwah. ·$4>·$12»·$4> ·$6EwOuD ·$4<·$12«·$4<·$1luilak dag zegt: spinazie? Alice zegt: Ik heb geen verstand van voetbal ·$4>·$12»·$4> ·$6EwOuD ·$4<·$12«·$4<·$1luilak dag zegt: voetbal? Alice zegt: Ik ben een vrouw, begin alsjeblieft niet over voetbal enzo. Bewerkt: 16 mei 2005 door Ewoud
bjorn13 Geplaatst: 16 mei 2005 Rapport Geplaatst: 16 mei 2005 (bewerkt) :lol: =>BJORN<= GTA RULEZZZ //>>>> IK BEN !! JARIG!! <<<<\\ zegt: neuk me kut hoer Alice zegt: Waarom denk je dat ik dat zou willen? =>BJORN<= GTA RULEZZZ //>>>> IK BEN !! JARIG!! <<<<\\ zegt: neuk me kut hoer Alice zegt: Daar hou ik niet van. =>BJORN<= GTA RULEZZZ //>>>> IK BEN !! JARIG!! <<<<\\ zegt: neuk me kut hoer Alice zegt: Vandaag niet, ik heb hoofdpijn. =>BJORN<= GTA RULEZZZ //>>>> IK BEN !! JARIG!! <<<<\\ zegt: neuk me kut hoer Alice zegt: Waarom denk je dat ik dat zou willen? ----------- en ze vertelde deze mop :lol: Er zit in de trein een Rus tegenover een Nederlander. En die Rus zit heel de tijd aan zijn vinger te ruiken en zegt hele tijd: "Katrina, Katrina." Dus die Nederlander vraagt: "Waarom ruik je heel de tijd aan je vinger en roep je: Katrina,Katrina?". "Nou, ik vinger mijn vrouw en die heet Katrina, en dan heb ik de hele dag de geur van Katrina bij me!". "Oh". De volgende dag zitten ze weer tegenover elkaar en zie je die Rus weer: 'Katrina,Katrina.' En daar tegenover zit die Nederlander te ruiken over zijn hele arm en zegt: "Truus, Truus..." Bewerkt: 16 mei 2005 door bjorn13
GTA Gangster Geplaatst: 16 mei 2005 Rapport Geplaatst: 16 mei 2005 Heej.. dit is lachen Echt jonge :lol: ik doe dit: :lol: doet zij: Knipoog trug <_< :lol: <_<
BeatboxGamer Geplaatst: 16 mei 2005 Rapport Geplaatst: 16 mei 2005 (bewerkt) Haha wat een verhalen hier. Ik heb haar ook toegevoegd. Geweldig dit. Ze is wel een goed gesprekspartner! :lol: Mijn gesprek: Ronald A.K.A Tha Troublemaker----->Rahzel Documentary zegt:hey! Alice zegt: Hoi Ronald A.K.A Tha Troublemaker----->Rahzel Documentary, ik ben Alice. Ik ben hier om jou bij te staan tijdens je dagelijkse informatiebehoeften. Wil je iets weten? Vraag het me gerust. Maar, ik kan niet op alles goed antwoorden, kijk daarom even op www.vraaghetalice.nl voor meer informatie. Alice zegt: Dag Ronald A.K.A Tha Troublemaker----->Rahzel Documentary, hoe kan ik je helpen? Alice zegt: Hoi! Lekker weer vandaag! Ronald A.K.A Tha Troublemaker----->Rahzel Documentary zegt: nou het is wel bewlkt Alice zegt: Waarom? Ronald A.K.A Tha Troublemaker----->Rahzel Documentary zegt: ja weet ik het Alice zegt: Tjonge. Ronald A.K.A Tha Troublemaker----->Rahzel Documentary zegt: weet jij het? Alice zegt: Waarom? Ronald A.K.A Tha Troublemaker----->Rahzel Documentary zegt: omdat het zo is Alice zegt: Hmmm. Jaja. Ronald A.K.A Tha Troublemaker----->Rahzel Documentary zegt: ja doe je niks aan Bewerkt: 16 mei 2005 door BeatboxGamer
Spacecraft Geplaatst: 16 mei 2005 Rapport Geplaatst: 16 mei 2005 En ze vertelde deze mop :lol: Er zit in de trein een Rus tegenover een Nederlander. En die Rus zit heel de tijd aan zijn vinger te ruiken en zegt hele tijd: "Katrina, Katrina." Dus die Nederlander vraagt: "Waarom ruik je heel de tijd aan je vinger en roep je: Katrina,Katrina?". "Nou, ik vinger mijn vrouw en die heet Katrina, en dan heb ik de hele dag de geur van Katrina bij me!". "Oh". De volgende dag zitten ze weer tegenover elkaar en zie je die Rus weer: 'Katrina,Katrina.' En daar tegenover zit die Nederlander te ruiken over zijn hele arm en zegt: "Truus, Truus..." Hahaha, en dan wordt er tegen mij gezegd dat ik smerig doe met Alice :lol:
Ewoud Geplaatst: 16 mei 2005 Rapport Geplaatst: 16 mei 2005 Je heb ook veel aan haar: $4>·$12»·$4> ·$6EwOuD ·$4<·$12«·$4<·$1luilak dag zegt: bel 112 Alice zegt: Sorry, ik kan geen 0900 nummer voor 112 vinden...
josie Geplaatst: 16 mei 2005 Rapport Geplaatst: 16 mei 2005 ๑۩۞۩๑ஐ josie ๑۩۞۩๑ஐ alles oke mensjes?? voeg toe: alice13@vraaghetalice.nl = fun!! verzekerd zegt: slet Alice zegt: Wat je zegt ben je zelf! ๑۩۞۩๑ஐ josie ๑۩۞۩๑ஐ alles oke mensjes?? voeg toe: alice13@vraaghetalice.nl = fun!! verzekerd zegt: val dood Alice zegt: Ik heb het eeuwige leven. ๑۩۞۩๑ஐ josie ๑۩۞۩๑ஐ alles oke mensjes?? voeg toe: alice13@vraaghetalice.nl = fun!! verzekerd zegt: hoe oud ben je dan?? Alice zegt: Ik ben geboren op 17 februari 2005 om 12:00 uur, dus ik ben nu 0,24136675545408 jaar oud. ๑۩۞۩๑ஐ josie ๑۩۞۩๑ஐ alles oke mensjes?? voeg toe: alice13@vraaghetalice.nl = fun!! verzekerd zegt: dat is oud Alice zegt: ๑۩۞۩๑ஐ josie ๑۩۞۩๑ஐ alles oke mensjes?? voeg toe: alice13@vraaghetalice.nl = fun!! verzekerd zegt: stel jezelf voor aan .......@hotmail..com ๑۩۞۩๑ஐ josie ๑۩۞۩๑ஐ alles oke mensjes?? voeg toe: alice13@vraaghetalice.nl = fun!! verzekerd zegt: wat vind je lekker? Alice zegt: Op zich wel. ๑۩۞۩๑ஐ josie ๑۩۞۩๑ஐ alles oke mensjes?? voeg toe: alice13@vraaghetalice.nl = fun!! verzekerd zegt: spinazie? Alice zegt: Ik heb geen verstand van voetbal Lol.
Recommended Posts