Jump to content

" Gta start NIET op " Danku ^^


djcore

Recommended Posts

Nadat ik mijn computer helemaal heb gereset, en gta heb geinstalleerd heb, start gta sa niet meer op :?

Eerst gaat ie een tijdje laden ( met die cd ) dan komt er zwart beeld zoals altijd, en dan veranderd alles opeens weer terug totdat ik weer bij bureaublad ben, Hoe los ik dit op?

Gr

Adrian

Oeps, kan een mod me titel veranderen naar " Gta start NIET op " Danku ^^

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Topictitel aangepast.
Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt even GTA_SA.SET verwijderen in Mijn Documenten > GTA San Andreas User Files. Hier worden graphic en besturings instellingen in bewaard, dus als er ergens anders een wijziging is aangebracht kan het zijn dat San Andreas daar weer wat in moet ombouwen, wat het zelf niet kan.

Dat bestandje dus verwijderen, en dan zal het de eerstvolgende keer dat je San Andreas opstart weer worden aangemaakt, hopelijk dat je San Andreas dan wel goed werkt. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je echt met de originele disc het spel geïnstalleerd, en niet zomaar de gehele gtasa map gekopieert en geplakt?

Je kan proberen gta_sa.exe uit te voeren als administrator... Dat doe je door rechtermuisklik op het GTASA icoontje te klikken, en dan op "uitvoeren als..."(Windows XP) of "Uitvoeren als administrator"(Windows Vista).

Link to comment
Delen op andere websites

de map kopieren maakt niks uit, dan hoort hij het nog normaal te doen, hen ik ook gedaan aangezien mijn disc kapot is en bij mij doet hij het ook normaal.

Je hebt gta sa wel legaal?

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt even GTA_SA.SET verwijderen in Mijn Documenten > GTA San Andreas User Files.
Inderdaad, daar is het bestandje voor. Maar het bestandje word pas aangemaakt op het moment dat je ingame gaat, dus klopt het dat hij hem nog niet heeft.
de map kopieren maakt niks uit, dan hoort hij het nog normaal te doen, hen ik ook gedaan aangezien mijn disc kapot is en bij mij doet hij het ook normaal.

Je hebt gta sa wel legaal?

@ kopieren: Ligt eraan, soms zijn er registers die ervoor zorgen dat je niet zomaar een map kan kopieren, zonder te installeren. (een 2de map kan dus wel) Alleen, dan heb je het probleem dat GTA Helemaal niet op start. Dus is inderdaad niet zijn probleem.

@legaliteit: Ik hoop het, hij zegt dat hij de CD(eigenlijk DVD) heeft.

@MartyCeha: Daar sluit ik mij bij aan. Het is eigenlijk het enige wat er mis kan zijn.

@djcore: Ik wil toch wel weten, welk zwart scherm. Want er zijn meerdere zwarte schermen tijdens het opstarten.

-Direct nadat je SA opstart?

-Na het intro filmpje?

-Na het laden van het spel?

Link to comment
Delen op andere websites

Heb inderdaad originele dvd, en niets gekopieerd ofzo, en over dat zwarte scherm, direct als ik het icoontje aanklik komt dat. En dat van "Uitvoeren als Administrator " blijft ie hetzelfde doen :ch:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb vista en krijg geen foutrapport gebeure :puh:

En die systeemeisen, hij heeft et er altijd op gedaan, maar wat het dus ook kan zijn dat ik niet goeie drivers heb, Waar kan ik een driverpacket vinden ( Gratis (A) ) Waar zegmaar de goeie drivers inzitten voor gta?

Gr Adrian

Ik heb NeedForSpeed Pro Street ook geinstalleerd en hetzelfde, hij start ook niet op, en dat spel heeft het er ook altijd op gedaan. Drivers?

gr Adrian

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...