Jump to content

Battlefield 1942 : Hulp gezocht!

Recommended Posts

Geplaatst:

Zoals al in de ondertitel staat:

Hoe laat ik een Ramp van een landingsvaartuig vallen/opengaan?

Alvast bedankt!

Geplaatst:

Alvast bedankt!

Kun je dacht ik met je pijltjes doen van je toetsenbord, alleen de verticale pijltjes dacht ik.

Geplaatst:

Alvast bedankt!

Kun je dacht ik met je pijltjes doen van je toetsenbord, alleen de verticale pijltjes dacht ik.

Ik ga het proberen, dank je!

Geplaatst:

Ik heb net van battlefield 1942 een patch gedownload, maar dat was v.1.6 Ik heb daarvoor geen een patch gedownload, maar er zijn nog patch v.1.4 en v1.5. Mijn vraag is: Zit er in Patch v1.6 ook de versie's 1.4 en 1.5?

Geplaatst: (bewerkt)
Ik heb net van battlefield 1942 een patch gedownload, maar dat was v.1.6 Ik heb daarvoor geen een patch gedownload, maar er zijn nog patch v.1.4 en v1.5. Mijn vraag is: Zit er in Patch v1.6 ook de versie's 1.4 en 1.5?

Je moet gewoon de nieuwste patch downloaden, dan ben je klaar. Tevens geldt dat ook voor overige Battlefield games.

P.S. Is het nog gelukt met die bootjes? Om de klep/deur te openen?

Bewerkt: door Wesley_GTA
Geplaatst:

Het ligt er maar net aan wat voor patch 1.6 je download, aangezien EA altijd 2 soorten patches uitgeeft: eentje met alle patches in een keer (die zijn altijd monsterlijk groot) en gewoon de patch zelf en niet eerder patches.

ja opzich zitte alle extra mappen en opties die in 1.4 en 1.5 zitte

de v1.5 patch is rond de 150 mb

de v1.16.19 patch is rond de 280 mb

de v1.16 to 1.16b patch is 6 mb

en als je online wil gaan gamen vergeet punkbuster niet te opdate

maarja deze heb ik nog op me oude pc staan die 1,4 kan ik niet meer vinden zal er ook wel ergens op de pc staan

alleen jammer dat het spel nog weinig goeien game servers heb geldt

ook voor battlefield 1942 road to rome en battlefield secret weapons

battlefield vietnam en battlefield desert command

Bewerkt: door Medal_Crusader
Geplaatst:

Voor zover ik weet moest, je eerst 1.5 en dan 1.6 en dan 1.6b

En das alles.

Forgotten Hope's nieuwste versie is 0.8 voor zover ik weet, bestond volgens mij ook uit 3 bestanden. :)

Geplaatst:

Ik heb punkbuster gedownload, en de game geselecteert enzo en geüpdate, maar als ik in de lobby kom, dan staat er bij punbuster ''Enable'', dus druk ik daar op, en dan blijft het zo staan. Hoe kan dit.

Het is mij gelukt om die ramp open te doen bij zo'n landingsvaartuig.

En over die patch, die patch 1.6 die ik gedownload heb, was ongeveer 260 á 300mb .

Geplaatst:

Ik zou zeggen: probeer het uit! Als je nog niet de goede versie hebt krijg je een fout als je probeert te updaten, en dan weetje dat je ook nog een andere patch moet downloaden.

Dat vinkje betekent, of je punkbuster wilt inschakelen, zodat je op punkbuster servers speelt. Dus servers die punkbuster hebben. Er zijn namelijk ook servers zonder PB.

Voorzover ik weet zijn er geen andere dingen aan dat vinkje...

Download anders eens pbsetup.exe

Bewerkt: door Nemean^inf
Geplaatst:
Dat vinkje betekent, of je punkbuster wilt inschakelen, zodat je op punkbuster servers speelt. Dus servers die punkbuster hebben. Er zijn namelijk ook servers zonder PB.

Voorzover ik weet zijn er geen andere dingen aan dat vinkje...

Download anders eens pbsetup.exe

Dat heb ik dus al gedaan.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...