Jump to content

Blauw scherm


ArticLight

Recommended Posts

Beste menschen,

Op deze computer staat Windows XP SP3, en hij loopt prima. Maar toen mijn zus hem vanmorgen opstartte, had het beeld een meer blauwe kleurwaarde zegmaar. Dat heeft ie nu nog steeds en het is verschrikkelijk irritant. Ik heb al in het Nvidia configuratiepaneel gekeken en daar met de kleurwaarden gespeeld, maar geen effect. Ook heb ik gekeken of de instellingen van mijn monitor wel goed staan, en daar ook geen merkwaardigheden. Ik upload straks wel even een print screentje. Ik hoop niet dat mijn videokaart nu naar de klote is. Mijn videokaart is een 8800GT met driverversie 182.50. Iemand een idee wat er aan de hand is? :?

Link to comment
Delen op andere websites

Probeer eens te rommelen met het stekkertje, zowel aan de videokaart kant en aan de kant van het beeldscherm, want het kan goed zijn dat de stekker er niet goed in zit, waardoor hij 1 kleur niet goed binnen krijgt.

Link to comment
Delen op andere websites

Probeer eens te rommelen met het stekkertje, zowel aan de videokaart kant en aan de kant van het beeldscherm, want het kan goed zijn dat de stekker er niet goed in zit, waardoor hij 1 kleur niet goed binnen krijgt.

Thanks, ik had de stekker die bij de videokaart zit wel gecheckt, maar de DVI-adapter naar mijn beeldscherm was wat losgekomen. :D Hij doet het nu weer. :)

Bewerkt: door ArticLight
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...