needhack Geplaatst: 2 mei 2009 Rapport Geplaatst: 2 mei 2009 (bewerkt) Hallo allemaal. omdat niemand mij wou helpen met mijn request voor nederlands politie busje. besloot ik er zelf 1 te maken. het model is al af! plaatjes: IK VRAAG HIERBIJ: wie wil me helpen ? ik heb alleen not maar texture nodig van nederlandse politie. je krijgt natuurlijk credits :] PS: niet zeggen dat ik deze model gestolen heb. ik heb m zelf gemaakt. mssg lijkt die op n andere maar hij is egt van mij. Bewerkt: 2 mei 2009 door needhack
GTA Haas Geplaatst: 2 mei 2009 Rapport Geplaatst: 2 mei 2009 De model is mooi, als je Adobe Photoshop hebt kun je textures maken. Maar dat weet je volgens mij zelf wel. Iig KUTGW!
needhack Geplaatst: 2 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2009 De model is mooi, als je Adobe Photoshop hebt kun je textures maken. Maar dat weet je volgens mij zelf wel. Iig KUTGW! Oke kzal t probere. maar kheb ff 2 vrage. hoe heet Fbitruck ookweer in Carcols.dat ? en moet je hierbij 0,1 of 1,1 doen?
gerbieboy6 Geplaatst: 2 mei 2009 Rapport Geplaatst: 2 mei 2009 Je model is idd. wel goed nou nog een mooi kleurtje en letten op kleine details
needhack Geplaatst: 2 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2009 ja mr me pc flipt door die programma's . wie heeft zin om ff een nederlands politie .txd te maken? :] je komt natuurlijk in de credits :]. oh en. kan je ook gwoon .txd gebruiken van andere dutch police auto's ? en zo ja. hoe heet in carcols.dat de fbitruck ? moet hierbij 0,1 of 1,1 ? verder bdankt !
Puma Geplaatst: 2 mei 2009 Rapport Geplaatst: 2 mei 2009 Met welk programma heb je het gemaakt? Dan kunnen we je wellicht verder helpen..
Rickyboy30 Geplaatst: 2 mei 2009 Rapport Geplaatst: 2 mei 2009 ja mr me pc flipt door die programma's .wie heeft zin om ff een nederlands politie .txd te maken? :] je komt natuurlijk in de credits :]. oh en. kan je ook gwoon .txd gebruiken van andere dutch police auto's ? en zo ja. hoe heet in carcols.dat de fbitruck ? moet hierbij 0,1 of 1,1 ? verder bdankt ! hhm, misschien dat ik je wel verder kan helpen alleen staat me GTA computer bij de computerwinkel en heb hem als het goed is over 2 dagen terug
JelleVD Geplaatst: 2 mei 2009 Rapport Geplaatst: 2 mei 2009 Met welk programma heb je het model gemaakt? JelleVD
Timske Geplaatst: 2 mei 2009 Rapport Geplaatst: 2 mei 2009 Leuk busje. Alleen je kan textures voor de stoelen, dashboard en stuur uit GTA San Andreas zelf halen De texture van de politie strepen enzo weet ik niet te vinden.
Djmaddox Geplaatst: 2 mei 2009 Rapport Geplaatst: 2 mei 2009 Heel mooi gedaan, ik hoop dat hij snel afkomt zodat ik hem kan downloaden =)
needhack Geplaatst: 2 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2009 Ik heb het eerste deel een tijd geleden gedaan en ben er kort geleden mee begonnen. dus is 'n tijdje geleden.. ff denken. k geloof dat ik onder andere Zmodeler heb gebruikt.
Revolution-Designer Geplaatst: 2 mei 2009 Rapport Geplaatst: 2 mei 2009 Ik wil wel even opmerken dat ik het erg vreemd vind dat je een mod aanvraag plaatst en vervolgens aan komt zetten met een mooi afgewerkt en bugloos busje, terwijl je geen eens weet hoe je hem kleur moet geven? Ik vertrouw het niet helemaal, en denk nu niet dat ik je beschuldig van iets maar ik vind het gewoon vreemd... Grtz RD
needhack Geplaatst: 2 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2009 Ten eerste. ik heb die aanvraag gedaan omdat al die programma's me pc laten flippe en lagge. ik heb hem nu op een of andere manier af. ten tweede, ik moet weten hoe die fbitruck in carcols.dat heet. .. bye. help AUB door te zeggen hoe fbitruck in carcols.dat heet ik moet nu weg. k kom morge wel weer langs heh. latteeerrzz
Beagle Geplaatst: 3 mei 2009 Rapport Geplaatst: 3 mei 2009 Heb je überhaupt al eens gekeken naar de drie letters fbi in de carcols? Daar is er geloof ik maar één van... Je hebt o.a. ZModeller gebruikt zeg je, maar ik vind het meer als een Sketchup model eruit zien.
Recommended Posts