needhack Geplaatst: 3 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2009 Heb je überhaupt al eens gekeken naar de drie letters fbi in de carcols? Daar is er geloof ik maar één van...Je hebt o.a. ZModeller gebruikt zeg je, maar ik vind het meer als een Sketchup model eruit zien. bij fbi geeft hij fbiranch aan. en ik zoek fbitruck.
Mythbuster Geplaatst: 3 mei 2009 Rapport Geplaatst: 3 mei 2009 (bewerkt) Ik geloof idd niet echt dat dit busje zelf gemaakt is, dit is absoluut geen model dat iemand die net begint zo maar kan maken, dat kan iemand met een IQ van 160 nog niet eens, dat kan niemand die net begint. @Beagle: Dit model ziet er trouwens totaal niet uit als Sketchup, ofwel Zmodeler ofwel 3dsmax, maar geen Sketchup. Wat ik ook kan zien, is dat de body een ander material heeft als de rest van de auto: de body is grijs. Dat betekend dat je al weet hoe het SA bodycolor-systeem werkt, en als je dat weet, weet je ook hoe je kan uitzoeken hoe de FBI truck in de carcols.dat heet of zou moeten heten. Maar goed, ookal geloof ik er geen reet van dat jij dit als eerste model zelf gemaakt hebt zonder enkele ervaring en dit busje ook gelijk bugloos ingame hebt gezet, ik zal je even helpen.. De FBI truck gebruikt geen carcolors gebruikt: hij komt niet in de carcols.dat voor. Als je per se wil dat hij de FBI truck vervangt, en toch kleuren gebruikt, kun je proberen FBITRUCK toe te voegen aan de lijst, met de kleuren erbij, zorg wel dat alles op alfabetische volgorde staat. Of dat werkt weet ik niet, ik neem aan van wel(je kan op ongeveer die manier van een '2-kleuren auto' een auto maken die 3 kleuren gebruikt), maar aangezien jij zo slim bent dat je met je eerste model gelijk een perfect model ingame neer zet, weet je ook wel hoe je hem een ander voertuig kan laten vervangen. Toch? By the way: Het is beter dat je gewoon eerlijk zegt of je dit hebt gemaakt of niet, dan dat we er later achter komen dat je dit gewoon van internet hebt geplukt. Je hebt er alleen jezelf maar mee, ik zou niet trots kunnen zijn op andermans werk namelijk Bewerkt: 3 mei 2009 door Mythbuster
EXIT Geplaatst: 3 mei 2009 Rapport Geplaatst: 3 mei 2009 (bewerkt) ga naar www.gtainside.com'* kijk bij gta sa dan bij voertuigen volkswagen en dan zie je dit: en voila. hier is de 3D model (let op de details. zoals de lamp links achter. het politie logo voor op de motorkap. de blauw getinte ramen. schuifdeur rail. koplampen. (en trouwens hoe zou het kunnen dat je de koplampen wel getextureert krijgt maar de rest niet. ook de stoelen. en de ''uitsteeksel'' achter op het dak. of heb je toevallig maar snel een Duitse gemaakt omdat je geen Nederlandse textures had *ik snap dat deze link waarschijnlijk weg gehaald word. maar die gene die hem weghaalt kan even controleren Bewerkt: 3 mei 2009 door EXIT
Rickyboy30 Geplaatst: 3 mei 2009 Rapport Geplaatst: 3 mei 2009 Hallo allemaal. omdat niemand mij wou helpen met mijn request voor nederlands politie busje.besloot ik er zelf 1 te maken. het model is al af! plaatjes: IK VRAAG HIERBIJ: wie wil me helpen ? ik heb alleen not maar texture nodig van nederlandse politie. je krijgt natuurlijk credits :] PS: niet zeggen dat ik deze model gestolen heb. ik heb m zelf gemaakt. mssg lijkt die op n andere maar hij is egt van mij. als hij echt van jou was, zou je er geen zorgen over maken
needhack Geplaatst: 3 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2009 (bewerkt) Hallo allemaal. omdat niemand mij wou helpen met mijn request voor nederlands politie busje.besloot ik er zelf 1 te maken. het model is al af! plaatjes: IK VRAAG HIERBIJ: wie wil me helpen ? ik heb alleen not maar texture nodig van nederlandse politie. je krijgt natuurlijk credits :] PS: niet zeggen dat ik deze model gestolen heb. ik heb m zelf gemaakt. mssg lijkt die op n andere maar hij is egt van mij. als hij echt van jou was, zou je er geen zorgen over maken lol ik maak me ook geen zorgen -_- kijk naar de hoeken en de richting van 't raam. waarom zou ik duits busje downloade? -_-. btw ik ben geen beginner ik heb al n tijdje voor me clan gemod. jullie mogen zeggen wat je wil. ik heb dit zelf gemaakt. EDIT: kijk aan de zijkant van mijne. en dan naar die van gtainside. mijne is veel lager en korter. en kheb dubbele rail. Bewerkt: 3 mei 2009 door needhack
needhack Geplaatst: 3 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2009 je denkt niet goed na VW T4 German Police Blue Author: >>> ICE BLUE <<< Author Email: Date: 24.04.2009 Downloads: 913 Filsize: 0.805 MB Rating: = 5.90 based on 20 votes bad medium super Comments: Comments (2) Description: Ich hab hab mal dem T4 von -->enis muratovic<-- einen neuen/aktuelleren deutschen Skin verpasst. Ich hoffe er gefällt euch. Bitte macht Kommentare! Image: dat is die van gtainside. die duitse. kijk nu is naar die bosnische. Volkswagen T4 Bosnian police Author: >>>ENIS MURATOVIC<<< Author Email: Date: 03.12.2008 Downloads: 9852 Filsize: 0.791 MB Rating: = 5.83 based on 103 votes bad medium super Comments: Comments (3) Description: Image: DOWNLOAD Comments (3) de duitse is gestolen van de bosnische. en raad s waar k vandaan kom?. laten we het achter ons laten. rickyboy ik verheug me op de txd
Mythbuster Geplaatst: 3 mei 2009 Rapport Geplaatst: 3 mei 2009 (bewerkt) Ik weet wel een manier om het te bewijzen: Zet je dff hier even neer, dan open ik hem in Zmodeler, samen met de dff van dat duitse busje. Dan weten we gelijk zeker dat jij hem zelf hebt gemaakt, dan krijg je tenminste alle eer voor je bus EDIT@Hierboven: Ehm? Even nagaan.. Jij wil zeggen dat die Bosnische van jou is, of wat? :O Ik vat het even niet wat je nu probeert te zeggen. (Date: 03.12.2008, aight, dus dan kan je al niet bedoelen dat die Bosnische van jou is..) Bewerkt: 3 mei 2009 door Mythbuster
Rickyboy30 Geplaatst: 3 mei 2009 Rapport Geplaatst: 3 mei 2009 Ik weet wel een manier om het te bewijzen: Zet je dff hier even neer, dan open ik hem in Zmodeler, samen met de dff van dat duitse busje. Dan weten we gelijk zeker dat jij hem zelf hebt gemaakt, dan krijg je tenminste alle eer voor je bus EDIT@Hierboven: Ehm? Even nagaan.. Jij wil zeggen dat die bosnische van jou is, of wat? :O Ik vat het even niet wat je nu probeert te zeggen. Idd! doen we dat toch
needhack Geplaatst: 3 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2009 Ik weet wel een manier om het te bewijzen: Zet je dff hier even neer, dan open ik hem in Zmodeler, samen met de dff van dat duitse busje. Dan weten we gelijk zeker dat jij hem zelf hebt gemaakt, dan krijg je tenminste alle eer voor je bus EDIT@Hierboven: Ehm? Even nagaan.. Jij wil zeggen dat die bosnische van jou is, of wat? :O Ik vat het even niet wat je nu probeert te zeggen. ga naar gtainside cars police pag 2. onderste. de bosnische busje. die is veel eerder gemaakt dan het duitse!
Mythbuster Geplaatst: 3 mei 2009 Rapport Geplaatst: 3 mei 2009 (bewerkt) Ja ja, leuk enzo.. dat zie ik, maar wat probeer je daarmee te zeggen? Dan kan het nog steeds zo zijn dat jij dat busje zelf gemaakt hebt (en dan kan het eventueel ook nog steeds dat je dat juist niet hebt..) Bewerkt: 3 mei 2009 door Mythbuster
EXIT Geplaatst: 3 mei 2009 Rapport Geplaatst: 3 mei 2009 (bewerkt) Dus jij wilt zeggen dat je het model zelf hebt gemaakt? of wil je zeggen dat je het bosnische hebt gejat in plaats van het duitse hier het busje zonder textures Bewerkt: 3 mei 2009 door EXIT
Dutchy3010 Geplaatst: 3 mei 2009 Rapport Geplaatst: 3 mei 2009 Ik verwacht vanavond nog dat er bewijs van echtheid in mijn PM-inbox ligt, dus een link naar de dff, zodat ik iemand kan vragen of die het bekijkt. Zo niet, dan ga ik gepaste maatregelen nemen.
Recommended Posts