TZG Geplaatst: 2 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2009 Zoals de titel al luid: Welke auto levert het meest op nadat je alle 30 auto's hebt afgeleverd? Ik zette een SuperGt in zn garage, daar kreeg ik 11000 voor, tot nu toe het meest. En het zit een beetje raar in elkaar volgens mij, want voor een Sultan Rs krijg je maar 2500 Laterzz Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gerbieboy6 Geplaatst: 2 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2009 WikiGTA Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
megamaggot Geplaatst: 2 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2009 Hoezo krijg je maar 11.000 voor een superGT? Volgens wikiGTA zou het toch zeker 36.300 moeten zijn.. Tenzij je nogal beroerd rijdt natuurlijk Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 2 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2009 Hoezo krijg je maar 11.000 voor een superGT? Volgens wikiGTA zou het toch zeker 36.300 moeten zijn..Tenzij je nogal beroerd rijdt natuurlijk dat komt omdat de car theft al voltooid is, dan krijg je maar 11000 voor de supergt en dat is tevens de hoogste Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gerbieboy6 Geplaatst: 2 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2009 Ligt er ook aan of die beschadigd is . Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stopbord Geplaatst: 2 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2009 Ligt er ook aan of die beschadigd is . Logisch , maar ik d8 dat gespawnde wagens ook minder gingen kosten zoiets als , 5500$ Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gerbieboy6 Geplaatst: 2 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2009 Nee, ligt echt aan duurzaamheid/mooiheid/sportwagen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 2 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2009 Ik doe altijd met een cheat, Turismo spawnen. En dat 5 meter voor de deur. Zodat je erin kan rijden zonder kleerscheuren. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TZG Geplaatst: 2 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2009 WikiGTA ja, maar dat gaat over als je nog alle 30 moet doen, maar dat heb ik al gedaan Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stopbord Geplaatst: 2 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2009 Ik doe altijd met een cheat, Turismo spawnen. En dat 5 meter voor de deur. Zodat je erin kan rijden zonder kleerscheuren. Ik ook , aangezien je toch geen Happy word [/font] achievement geblokt krijgt. Maar wat moet jet met het geld , Behalve weps van little jacob[/font] Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 2 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2009 Met het geld kom ik hoog in de topscore van Social Club. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gerbieboy6 Geplaatst: 3 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2009 WikiGTA ja, maar dat gaat over als je nog alle 30 moet doen, maar dat heb ik al gedaan Daar staat dat het meer oplevert. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stopbord Geplaatst: 3 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2009 Met het geld kom ik hoog in de topscore van Social Club. Waar vind je dit? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 3 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2009 op socialclub.rockstargames.com als je je account gelinkt hebt en online bent kun je her je stats bekijken. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 3 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2009 Je kan alleen je stats zien als je hoog genoeg bent. Dus er staat ook een Icoontje: Miljoniar. Daar kun je alleen in als je in het spel ook Miljonair bent. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts