dynastus Geplaatst: 2 mei 2009 Rapport Geplaatst: 2 mei 2009 Ik heb gisteren een nieuwe computer met windows vista gekocht. Toen ik eenmaal op het internet kwam bleek het extreem traag te zijn... Heeft iemand hiervoor een oplossing. Het internet doet het wel zeer goed op m'n moeders laptop en ik gebruik een ethernet kabel. Ook mozilla firefox is extreem langzaam en ik heb de gadgets al geprobeerd uit te schakelen maar het internet bleef langzaam. *Willen mensen A.U.B geen berichtjes plaatsen waar ik niks aan kan hebben zoals het licht aan je cookies of whatever want m'n pc was/is 100% schoon...Ook geen berichtjes van dat jij het probleem niet hebt of iets wat er op lijkt...Gewoon de oplossing niks meer niks minder.En probeer andere mensen niet te herhalen of iets dergelijks... De reden dat ik me hier zo aan irriteer is omdat ik op m'n com gewoon wil internetten en gamen zonder problemen. En ik aan dat soort reacties niks heb... Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 2 mei 2009 Rapport Geplaatst: 2 mei 2009 (Her)Installeer de drivers van je netwerk kaart eens? Misschien helpt dat. Reageren
dynastus Geplaatst: 2 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2009 (Her)Installeer de drivers van je netwerk kaart eens? Misschien helpt dat. Waar kan ik die precies vinden? Reageren
Djmaddox Geplaatst: 2 mei 2009 Rapport Geplaatst: 2 mei 2009 Zoek je netwerk kaart op, met bijvoorbeeld de Flitskikker Infotool(Ik heb even geen link) En zoek dan op google naar *netwerkkaartnaam* drivers. Reageren
.Senne Geplaatst: 2 mei 2009 Rapport Geplaatst: 2 mei 2009 Zoek je netwerk kaart op, met bijvoorbeeld de Flitskikker Infotool(Ik heb even geen link) En zoek dan op google naar *netwerkkaartnaam* drivers. Of gewoon naar je moederbord drivers, dan heb je ze allemaal ineens. Toevallig geen cd bij het moederbord gekregen? Reageren
Thundercover Geplaatst: 2 mei 2009 Rapport Geplaatst: 2 mei 2009 Weet je zeker dat je je netwerk goed hebt ingesteld? Je kan ook de snelheid van je netwerkkaart veranderen. Ga naar het Netwerkcentrum en klik rechts onder de naam van je netwerk op Status weergeven. Ga vervolgens via Eigenschappen > Configureren naar het tabblad Geavanceerd en zoek in de lijst naar Snelheid en Duplex. Stel hiervoor een andere waarde in. Laat je verbinding zich herstellen en kijk of het beter gaat. Ik heb hem bijvoorbeeld nu op 100 Mbps half duplex staan, maar bij mijn oude router was een andere instelling beter. Overigens bied ik geen garanties dat dit bij iedereen hetzelfde werkt, op dit punt ken ik enkel mijn eigen computer. Reageren
dynastus Geplaatst: 5 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2009 Dank je wel voor het antwoorden maar het ligt aan de provider niet aan m'n computer (rot telfort altijd problemen mee) en je kan geen goede adsl modems met telfort nemen... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.