peter-de-gekste Geplaatst: 2 mei 2009 Rapport Geplaatst: 2 mei 2009 Hallo mensen, Ik heb gezocht op topics over de driving school, en ik kon deze missie niet vinden, dus bij deze;). Zoals de titel al zegt: Wheelie Weave.. Ik kom er maar NIET voorbij. Of dit nou ligt aan het feit dat ik die schans verkeerd neem, of gewoonweg de verkeerde dingen doe nadat ik op mijn 2 wielen ben beland, ik weet het NIET. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, ik doe het namelijk het liefst gewoon zelf, dus zonder aangevraagde savegame. Peter Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 2 mei 2009 Rapport Geplaatst: 2 mei 2009 Breng dan eerst even een bezoekje aan onze walkthrough WikiGTA. Reageren
peter-de-gekste Geplaatst: 2 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2009 (bewerkt) Heb ik gedaan.. Maar wat ze daar beschreven hebben lukt me op de een of andere manier gewoon niet.. EDIT: Ik heb ook eens op youtube gekeken voor filmpjes, en toen las ik iets over de frame limiter. Deze heb ik vervolgens uitgezet, en haalde het toen na 3 keer proberen. Weet iemand hoe dit kan? Bewerkt: 2 mei 2009 door peter-de-gekste Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 2 mei 2009 Rapport Geplaatst: 2 mei 2009 (bewerkt) De bedoeling is om op twee wielen de rode marker te bereiken, probeer het eens op de volgende manier: Geef gas en stuur direct een heel klein tikkie naar links zodat je op de schans komt. Op de schans stuur je een heel klein tikkie naar rechts, blijf intussen gas geven. Je rijdt nu op twee wielen en schuurt waarschijnlijk deels met de rechterkant v/d Banshee over de grond. Geef gas om snelheid te behouden en laat deze los als je in de buurt van de marker komt. Stuur eventueel zo dat je in de rechterkant van de marker komt. In de marker remmen, hierna kom je op vier wielen in de marker te staan en zou je voldoende moeten hebben om deze opdracht te halen, waarschijnlijk wel met wat schade. Succes Edit: De Frame Limiter op 'off' kan inderdaad een gunstig effect hebben op bepaalde onderdelen van het spel, zeker met de races kan je er een tijd-voordeel mee behalen. De vliegschool haal ik volledig op routine met de Frame Limiter uit, als die aanstaat moet ik mij daar op een bepaalde manier voor aanpassen. Ik denk dat het echter te technisch wordt om daar een uitleg voor te vinden. Het doel heiligt de middelen: het gaat niet om het waarom maar om het doel en hoe je dat bereikt maakt dan toch niet uit. En als je verder geen nadelige effecten ondervindt met de Frame Limiter uit raad ik je aan om het hele spel te spelen met deze instelling. Bewerkt: 2 mei 2009 door _KoE_Mzungu Reageren
peter-de-gekste Geplaatst: 2 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2009 Edit: De Frame Limiter op 'off' kan inderdaad een gunstig effect hebben op bepaalde onderdelen van het spel, zeker met de races kan je er een tijd-voordeel mee behalen. De vliegschool haal ik volledig op routine met de Frame Limiter uit, als die aanstaat moet ik mij daar op een bepaalde manier voor aanpassen. Ik denk dat het echter te technisch wordt om daar een uitleg voor te vinden. Het doel heiligt de middelen: het gaat niet om het waarom maar om het doel en hoe je dat bereikt maakt dan toch niet uit. En als je verder geen nadelige effecten ondervindt met de Frame Limiter uit raad ik je aan om het hele spel te spelen met deze instelling. Ik heb hem al inderdaad het hele spel uitstaan. Ik vind dat ook gelijk een stuk lekkerder spelen. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 4 mei 2009 Rapport Geplaatst: 4 mei 2009 Edit: De Frame Limiter op 'off' kan inderdaad een gunstig effect hebben op bepaalde onderdelen van het spel, zeker met de races kan je er een tijd-voordeel mee behalen. De vliegschool haal ik volledig op routine met de Frame Limiter uit, als die aanstaat moet ik mij daar op een bepaalde manier voor aanpassen. Ik denk dat het echter te technisch wordt om daar een uitleg voor te vinden. Het doel heiligt de middelen: het gaat niet om het waarom maar om het doel en hoe je dat bereikt maakt dan toch niet uit. En als je verder geen nadelige effecten ondervindt met de Frame Limiter uit raad ik je aan om het hele spel te spelen met deze instelling. Ik heb hem al inderdaad het hele spel uitstaan. Ik vind dat ook gelijk een stuk lekkerder spelen. Zet hem bij de missie Stowaway aan, want anders haal je het vliegtuig nooit in...Maar dat even terzijde. Dit is inderdaad een lastige oefening. Als je eenmaal op 2 wielen rijdt is het de kunt om hem op tijd weer recht te krijgen. Niet te vroeg, want dan rijdt je niet lang genoeg door. Je gaat door de schans op je rechter wielen rijden. Om weer terug naar beneden te komen moet je naar links sturen. Op de een of andere manier veranderd het zwaartepunt in de auto zodanig daardoor dat je weer recht komt. En voor de rest: proberen, proberen en nog eens proberen. Ik deed er in het begin zo'n 2 of 3 uur over Weet zeker dat jij dat sneller moet kunnen. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 4 mei 2009 Rapport Geplaatst: 4 mei 2009 Deze heb ik vervolgens uitgezet, en haalde het toen na 3 keer proberen.Net te laat MartyCeha. Waarschijnlijk heb je bovenstaande over het hoofd gezien. De Frame Limiter (off) bracht uitkomst, verder hulp is op dit moment niet meer nodig. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.