Ice Cold Killa Geplaatst: 16 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2005 (bewerkt) Post hier je idee voor een mod voor San Andreas: Wat we willen: Ik maak wel een lijst met wie wat wil: Nasty-Toilet-Man: NFS Mod Oorlogmod Realisme Mod Wesley: Liberty City Mod Vice City Mod BeatboxGamer: Lowrider Mod azibit: Met GSM bellen The Outlaw: Meer huizen om te kopen Cool Hand: Realisme Mod japie13: Meer Auto's Mr.Yo: Tanken Sasuke: MOTOGP Mod F1 Mod Skaten Jetpack race Bus Derby MTA: CTF MTA: Last Man Standing Bewerkt: 17 mei 2005 door ICE COLD KILLA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 16 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2005 Een Oorlogsmod? Een Soort Need For Speed Mod? Zou vet zijn Dat alles draaide om Auto's tunen en racen.... :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 16 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2005 LC, VC mod Dat er naast SA nog 5 eilanden zijn.(2 van VC en 3 van LC) en nu niet gaan zeggen: LC zit er al in. nee ik bedoel dan een LC waar je echt in kan lopen overal. ps. deze mod is zo goed als onmogelijk maar wel leuk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BeatboxGamer Geplaatst: 16 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2005 Een mod met allemaal lowriders enzo. En andere auto's erin. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djaa Geplaatst: 16 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2005 een mod dat je zelf op je gsm kan bellen en dat je bijv. taxi kan bellen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 16 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2005 Een mod met allemaal lowriders enzo.En andere auto's erin. I Agree, ook een mod dat meer huizen kopen mogelijk maakt *mad Dogg Mansion* zou leuk zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cool Hand Geplaatst: 16 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2005 ik zou graag een mod zien dat alles iets realistischer is... b.v. de spoorwegen en dat de bussen doorzichtige ramen hebben... enz... mvg, koos oudshoorn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ice Cold Killa Geplaatst: 16 mei 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2005 Ik zou zelf een Dawn of the Dead mod wel vet vinden, beetje overleven tussen allemaal zombies Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
japie13 Geplaatst: 16 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2005 Een Soort Need For Speed Mod? Zou vet zijn Dat alles draaide om Auto's tunen en racen.... :rolleyes: ja lijkt me ook wel vet een mod voor meer verschillende auto's lijkt me ook cool :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TommieguN Geplaatst: 16 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2005 Tja hier zijn al verschillende topics over, weet je?! Het GTA Modding Gedeelte Allemaal leuk en wel, maar kunnen/kan jullie/jij het wel? Ik ben nu ook een boek over 3d animatie aan het lezen, nou ik ben er nu mee gestopt omdat ik volgende week examens heb, maar daarna ga ik wel doorlezen. Het is echt nog niet makkelijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Yo Geplaatst: 16 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2005 Een mod dat je benzine opgaat en dat je moet tanken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 16 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2005 Een mod dat je benzine opgaat en dat je moet tanken. Daar is al een mod voor voor Vice City. Vice City real 2004 mod volgens mij. Ik heb die mod in ieder geval wel gehad maar ik vond t niet fijn, omdat je auto er zo snel mee ophoudt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 17 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2005 MOTOGP en F1 mod, met cicruit ergens. Of een soort skate-mod. Jetpack-race mod, Bus-destruction derby, Capture the Flag MTA Last man Standing MTA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 17 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2005 (bewerkt) Een Mod, of eerder een aanpassing die zoals al gezecht meer dingen realistischer maakt, zoals bijvoorbeeld: dat er personeel in Madd Doggs Mansion rondloopt, want is nu bijv. maar een kale boel... of lowrider festivals in grove street zou ook vet zijn :rolleyes: :rolleyes: Van die kleine aanpassingen die het spel NOG relaxter maken B.T.W.: @ TommieguN, het gaat er niet over of Wij het kunnen, er wordt alleen gevraagd of er nog mensen goeie ideeen hebben voor SA Mods, dat betekent niet dat ze er ook komen of/en dat we ze zelf moeten gaan maken... Ik kan het IDD niet, maar da's nog geen rede om niet in deze topic te reageren Bewerkt: 17 mei 2005 door Nasty-Toilet-Man Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.