Jump to content

pc goed genoeg?


X-L

Recommended Posts

hey,

Ik wil vragen of mijn pc GTA 4 aankan op high setting(of medium als het niet kan), volledige resolutie en ik heb een FULL HD monitor van 24 inch. Dus kan ik het spelen zonder haperingen of schokken of sloomheid of weet ik veel nog wat...?

En nog een aparte vraagje over de controls settings. ik woon dus in België en gaat later het spel kopen in de game mania , zit de control settings van GTA 4 op azerty of op qwerty? Want ik heb een Belgische Azerty toetsenbord en gene qwerty toestenbord. Of lukt het niet om de settings te veranderen?( en is het spel in het nederlands of engels?)Anders koop ik wel een qwerty toestenbord als het echt niet lukt :N

bedankt :D:dans:

DxDiag.txt

Link to comment
Delen op andere websites

High, en maximale resolutie op een 24Inch scherm zal onmogelijk gaan. Misschien op medium, en dan zeker met texture op medium, omdat je maar 512Mb hebt. Misschien moet je zelfs op low gaan als je echt een hoge resolutie hebt.

Die controls weet ik niet. Denk niet dat het wat uitmaakt.

Link to comment
Delen op andere websites

High, en maximale resolutie op een 24Inch scherm zal onmogelijk gaan. Misschien op medium, en dan zeker met texture op medium, omdat je maar 512Mb hebt. Misschien moet je zelfs op low gaan als je echt een hoge resolutie hebt.

Die controls weet ik niet. Denk niet dat het wat uitmaakt.

Dus moet ik (in de toekomst) op low spelen omdat mijn resolutie van de monitor te hoog is? :bonk:

maar wat is belangrijker, de high , medium en low settings of de resolutie?

en de pc algemeen kan die het vlotjes aan?

Link to comment
Delen op andere websites

Op een resolutie van 1280x1024 kun je denk ik op medium/high spelen. Maar omdat 24 Inch een grote resolutie heeft, zal je terugvallen op medium/low.

is het op 1280X1024 op medium ook COOLE :tu: graphics ? :dans:

en is mijn Nvidia 9800gt goed genoeg dan , want van de rest denk ik dat het goed is maar van de video kaart twijfel ik nog, zal het vlot lukken op mijn 9800gt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat je een aantal dingen wel hoog kan zetten op 1280x1024. Ik weet niet of je textures op high kan zetten met 512Mb, maar je zal wel een hoge drawdistance, en schuduw kunnen nemen op die resolutie.

De rest van de PC is ook genoeg voor High.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat je een aantal dingen wel hoog kan zetten op 1280x1024. Ik weet niet of je textures op high kan zetten met 512Mb, maar je zal wel een hoge drawdistance, en schuduw kunnen nemen op die resolutie.

De rest van de PC is ook genoeg voor High.

ik zal (later in de toekomst) proberen alles op high te doen en als dat niet lukt doe ik wel op uwe advies :D

Gij deed me echt schrikken Sprunk, d8 dat mijn 9800gt echt heel slecht was voor GTA 4 :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een 9800GT is echt geen slechte kaart hoor. Maar op hoge resolutie gamen kost meer rekenkracht, en kost dus ook FPS. ^_^

Mijne is wel een gaming pc maar niet de hardcore van de hardcore :D(heeft 850 euro gekost)

Ik zal op medium spelen, graphics lijkt me dan ook wel cool :D(teminste beter dan andere mindere zwaardere spellekes :puh:)

Bewerkt: door X-L
Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel zelf op 1280x1024 GTA IV, Met high settings. Ik gebruik daarbij een 8800GTS 640MB editie. Dus ik denk dat het op die resolutie met jou 9800GT ook wel gaat ;)

bedankt, dan kan ik toch met zekerheid GTA 4 kopen voor mijn pc

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel zelf op 1280x1024 GTA IV, Met high settings. Ik gebruik daarbij een 8800GTS 640MB editie. Dus ik denk dat het op die resolutie met jou 9800GT ook wel gaat ;)

jou resolutie en de resolutie op een 24"inch is een heel verschil ( 1920x1200 ), reken maar op een max van low en met een beetje geluk een paar settings op medium.

Link to comment
Delen op andere websites

is het waar dat ik een slechte moederbord heb? :N

Want iemand heeft dat gezegd(ale ne ietsje mindere)

Intel® Intel® P43

en?

Dat is niet je moederbord, dat is de chipset van je moederbord. Als je je moederbord wil weten moet je even met een programma'tje zoals CPU-Z kijken welke je hebt. Maar volgens mij zijn de P43 chipsets niet slecht. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...