Jump to content

pc goed genoeg?


X-L

Recommended Posts

Dat is je chipset, niet je moederbord.

En de P43 chipset is helemaal niet slecht hoor!

want iemand zei dat mijn moederbord slecht is, ik heb maar ook een gaming pc van 850 euro :puh: niet een supertop van over de 1000 euro :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is je chipset, niet je moederbord.

En de P43 chipset is helemaal niet slecht hoor!

want iemand zei dat mijn moederbord slecht is, ik heb maar ook een gaming pc van 850 euro :puh: niet een supertop van over de 1000 euro :puh:

Voor 850 euro kun je echt geweldige dingen kopen. Voor minder dan 600 heb je al een Phenom II systeem met HD4870. Dus voor 850 euro heb kun je heel goed een mooie game PC samenstellen. En nogmaals, een 9800GT is echt geen verkeerde kaart. Je onderschat je PC wel heel erg jij. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is je chipset, niet je moederbord.

En de P43 chipset is helemaal niet slecht hoor!

want iemand zei dat mijn moederbord slecht is, ik heb maar ook een gaming pc van 850 euro :puh: niet een supertop van over de 1000 euro :puh:

Voor 850 euro kun je echt geweldige dingen kopen. Voor minder dan 600 heb je al een Phenom II systeem met HD4870. Dus voor 850 euro heb kun je heel goed een mooie game PC samenstellen. En nogmaals, een 9800GT is echt geen verkeerde kaart. Je onderschat je PC wel heel erg jij. :Y

iedereen geeft verschillende meningen(goede en slechte), daar word je onzeker van e :puh:

want ik ben al vroeger eens bedrogen door media markt en nu heb ik maanden informatie gezocht en wat slecht en goed is en uiteindelijk heb ik deze pc voor een paar weken pas dus ja als er slechte meningen komt begint je toch eventjes te flippen van: oei, had ik beter een duurdere gekocht of een andere gezocht enzo :puh:

ge word er echt onzeker van

Bewerkt: door X-L
Link to comment
Delen op andere websites

Als je die PC pas een paar weken hebt, heb je wel meer betaald voor minder. Je had voor 850 betere spullen kunnen kopen. Alsnog heb je een goede PC. ^_^

bwa eigelijk vind ik het een goede aankoop, want al die grote merken namen zijn geldwolven. maar eigelijk had ik 800 euro moesten betalen(was juist korting) en kreeg assassins's creed en tom clansy hawx er nog gratis bij. En in mijn regio heb ik geen betere gezien die goedkoper is als de mijne :puh:

Maar ja hangt van winkel en regio af e

Bewerkt: door X-L
Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil eventjes zeggen dat ik zowat juist dezelfde PC heb als jou (zelfde processor, werkgeheugen en videokaart) en ik speel op een resolutie van 1440x900 (19") op medium-high met rond de 30 FPS. Dus dan zal jij gewoon enkele settings wat lager moeten zetten om met zo'n groot scherm te spelen. ^^

En ik speel ook met een AZERTY toetsenbord, en je kan gewoon alle controls veranderen naar hoe jij ze wilt. ;)

Edit @ hieronder: Neen, bij Carrefour. :7 En daarna nieuwe voeding en videokaart in de computerwinkel.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil eventjes zeggen dat ik zowat juist dezelfde PC heb als jou (zelfde processor, werkgeheugen en videokaart) en ik speel op een resolutie van 1440x900 (19") op medium-high met rond de 30 FPS. Dus dan zal jij gewoon enkele settings wat lager moeten zetten om met zo'n groot scherm te spelen. ^^

En ik speel ook met een AZERTY toetsenbord, en je kan gewoon alle controls veranderen naar hoe jij ze wilt. ;)

bedankt hanneswasco!!

goede pc e :puh:

ook gekocht bij Alternate.be?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...