Jump to content

Millie is er nooit


Lance Vance Dance

Recommended Posts

Hey mensen,

Ik heb een probleempje want ik wil graag de key kaart van Millie stelen, maar ze is er nooit...

Volgend wikiGTA is ze er altijd vanaf 12:00, maar bij mij is ze er niet:S

Ik heb 2x seks met haar gehad, 1x van de missie en 1x erbuiten

Daarnaast heb ik haar eens opgewacht rond 17:00 of 18:00 uur.. Toen was ze ontevreden over mijn kleren

Dus nu heb ik andere kleren aan en verschijnt de rode marker maar niet

Iemand enig idee wat er aan de hand is?

Ik speel het op de PS2

Groetjes,

Lance Vance Dance

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is wat ik heb gedaan:

Gimp suit aandoen, dan vind ze je kleren altijd leuk en heb je direct seks met haar. Dan ga je ergens, wat verder van het huis van Millie vandaan iets doen. Dan kom je na 12.00 uur de wijk in gereden en als het goed is, is de marker dan op z'n plaats en kun je 'daten'.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat heb ik geprobeerd maar ze is er nog steeds niet:P Toen had ik de tijdcheat aangedaan, maar er verscheen op geen enkel tijdstip een rode marker. Ik ben inmiddels bezig met de laatste missies. Die bank beroven kan toch ook na de laatste missie? (als ze er dan weer es is he)

Link to comment
Delen op andere websites

Die bank beroven kan toch ook na de laatste missie? (als ze er dan weer es is he)
De zogenaamde 'Heist' missies zijn net zoals de missies van Zero en de 'Wang Car missies' zij-missies. Zij-missies zijn, zoals de naam al zegt, missies die 'opzij' staan van de verhaallijn. Ze zijn dus geen onderdeel van de verhaallijn en zijn altijd speelbaar vanaf het moment dat ze beschikbaar komen. Je zou dus bij wijze van spreken de missie Breaking the Bank at Caligula's als allerlaatste kunnen doen voor de 100%. ^_^
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Hey mensen,

Ik heb een probleempje want ik wil graag de key kaart van Millie stelen, maar ze is er nooit...

Volgend wikiGTA is ze er altijd vanaf 12:00, maar bij mij is ze er niet:S

Ik heb 2x seks met haar gehad, 1x van de missie en 1x erbuiten

Daarnaast heb ik haar eens opgewacht rond 17:00 of 18:00 uur.. Toen was ze ontevreden over mijn kleren

Dus nu heb ik andere kleren aan en verschijnt de rode marker maar niet

Iemand enig idee wat er aan de hand is?

Ik speel het op de PS2

Groetjes,

Lance Vance Dance

Het kan zijn dat ze het heeft uitgemaakt! IN dat geval zal je eerst alle oysters moeten vinden want dan zijn al je vriendinnen weer te vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Het kan zijn dat ze het heeft uitgemaakt! IN dat geval zal je eerst alle oysters moeten vinden want dan zijn al je vriendinnen weer te vinden.
Millie niet, want zij heeft geen "vindplaats". Je alleen verkering met haar krijgen dmv de missie Key To Her Heart.
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 3 weken later...

HAd haar dan meteen afgemaakt dan was ze dood ( duh :duh: ) en gaat er een telefoontje dan moet je naar haar huis en daar ligt die kaart kun je meteen vrij door dat huis lopen.

Ja shit mischien maar er zijn zat andere vriendinnen ook al werken ze bij mij niet.

En zij is nog eens het moelijkst tevreden te houden

Link to comment
Delen op andere websites

Hey mensen,

Ik heb een probleempje want ik wil graag de key kaart van Millie stelen, maar ze is er nooit...

Volgend wikiGTA is ze er altijd vanaf 12:00, maar bij mij is ze er niet:S

Ik heb 2x seks met haar gehad, 1x van de missie en 1x erbuiten

Daarnaast heb ik haar eens opgewacht rond 17:00 of 18:00 uur.. Toen was ze ontevreden over mijn kleren

Dus nu heb ik andere kleren aan en verschijnt de rode marker maar niet

Iemand enig idee wat er aan de hand is?

Ik speel het op de PS2

Groetjes,

Lance Vance Dance

Hey...

Ik had eerst hetzelfde probleem. Ik had me er al bij neergelegd dat ik die missie niet meer uit kon spelen.

Alles al geprobeerd. Maar toen deed ik de Air Strip missies bij de Verdant Meadows Aircraft Graveyard en toen ik vervolgens terug ging naar Millie's huis verscheen daar de rode marker.

Het kan ook gewoon toeval zijn, maar ik denk dat je eerst de Airstrip Missies moet doen. Als je die al gedaan hebt... Tja dan weet ik het ook niet. Het komt vaak voor dat Millie niet verschijnt. Succes verder!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...