Donald F. Duck Geplaatst: 2 mei 2009 Rapport Geplaatst: 2 mei 2009 Ik heb een filmpje gedownload vanuit internet en omgezet naar .wmv formaat. Probleem: ik kan het filmpje niet editen in WMM of Camtasia Studio. Dit is bij elk filmpje wat ik converteer, ook met andere programma's om te converteren. Is er een oplossing om het mogelijk te maken om mijn filmpje te editen na het converteren? Hier een afbeelding over de error in Camtasia Studio: Reageren
.Senne Geplaatst: 2 mei 2009 Rapport Geplaatst: 2 mei 2009 Misschien proberen om een codec pack als K-lite codec pack te downloaden en installeren? Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 2 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2009 Hielp niet. Error blijft. PS: als ik een gewoon zelfgemaakt wmv-tje open werkt het gewoon. Ik kan ook wel converten door in Camtasia Studio het filmpje te openen en dan op te slaan als .wmv, maar dit werkt niet in mijn geval (filmpje van YouTube downloaden). Reageren
Dieko Geplaatst: 2 mei 2009 Rapport Geplaatst: 2 mei 2009 Converteer het eerste naar avi en daarna naar wmv. Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 3 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2009 Dit helpt ook niet, elk filmpje wat ik geconverteerd heb kan ik niet openen. Ik moet eens proberen om als .flv te downloaden en die dan te openen in Camtasia, omdat YouTube van .flv gebruik maakt. Reageren
Dieko Geplaatst: 3 mei 2009 Rapport Geplaatst: 3 mei 2009 Dit helpt ook niet, elk filmpje wat ik geconverteerd heb kan ik niet openen. Ik moet eens proberen om als .flv te downloaden en die dan te openen in Camtasia, omdat YouTube van .flv gebruik maakt. Gebruik Total video converter. Bij mij lukt het wel. Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 3 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2009 (bewerkt) Ik ben nu het programma aan het downloaden, ik edit dadelijk wel met de resultaten. Edit: Nu wordt het proberen. Edit2: Net klaar, en ik kan hem openen Bewerkt: 3 mei 2009 door Donald F. Duck Reageren
Dieko Geplaatst: 3 mei 2009 Rapport Geplaatst: 3 mei 2009 Ik ben nu het programma aan het downloaden, ik edit dadelijk wel met de resultaten.Edit: Nu wordt het proberen. Edit2: Net klaar, en ik kan hem openen [afbeelding] Dus het is gelukt met Total Video Converter? >>> Door Thundercover: Als je goed had gelezen, dan had je gelezen dat het inderdaad gelukt is met TVC. <<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.