Mr-Triple-X Geplaatst: 2 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2009 Even een vraagje: Is het mogelijk om GTA IV ook online te spelen op de PS3? Aangezien de PS3 internet heeft denk ik het wel, maar ik vraag het toch even voor de zekerheid. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gerbieboy6 Geplaatst: 2 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2009 Ja, op de PS3 kun je via je Internet online spelen. >MP Walktrough< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mevin Geplaatst: 2 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2009 Ja het is inderdaad mogelijk om online te spelen Alleen weet ik niet echt hoe xD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr-Triple-X Geplaatst: 2 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2009 Ja, op de PS3 kun je via je Internet online spelen. >MP Walktrough< Ik las net wat hier in die MP Walktrough stond en ik zag dat als je iemand vermoordt diegene geld achterlaat. Als je dood bent verlies je dat geld dan ook echt ook als je gewoon GTA IV zit te spelen (Dus niet online). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gerbieboy6 Geplaatst: 2 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2009 Nee, only in MP . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr-Triple-X Geplaatst: 2 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2009 Hehe gelukkig. Het zou echt irritant zijn als je dan dat geld zou verliezen.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gerbieboy6 Geplaatst: 2 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2009 Alleen bij ranked match. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stopbord Geplaatst: 3 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2009 Alleen bij ranked match. Ja , kijk voor alle duidelijkheid op wikigta.org Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.