Jump to content

[Virus] kan niet meer inloggen


Revolution-Designer

Recommended Posts

dat vind ik dus altijd zonde he, meteen maar weer fromatteren, kan je alles weer opnieuw gaan installeren teriwjl het wss makkelijk te verhelpen was door gewoon ene scan te doen in veilige modus

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb het zelfde probleem, maar ik heb een dualboot systeem, en ik heb de computer gescand in vista, is het virus er dan ook af op xp, en kan in dan de herstelfunctie gebruiken

Link to comment
Delen op andere websites

herstelfunctie sowieso neit meer gebruiken, hier zit het virus wss nog in, je herstelpunten zullen voor een zo goed mogelijk herstel verwijdert moeten worden.

het is sowieso beter om je pc in xp safemode te scannen, da weet je zeker dat hij er hier uitgehaald word.

Maar zoals ik zei kan het niet zo goed ene 'joke' zijn, deze zal de av scanner wss neit vinden, dus na de scan moet je sowieso ff met ccleaner kijken wat er opgestart word bij je account.

Link to comment
Delen op andere websites

ok, veilig modus lukt nog steeds niet, maar als ik vista opnieuw installeer, dan behoud de computer mijn bestanden altijd omdat die ook bij xp worden gebruikt, maar als ik nou xp opnieuw installeer, blijven mijn bestanden dan ook staan omdat ik deze ook bij vista gebruik?

Link to comment
Delen op andere websites

herstelfunctie sowieso neit meer gebruiken, hier zit het virus wss nog in, je herstelpunten zullen voor een zo goed mogelijk herstel verwijdert moeten worden.

het is sowieso beter om je pc in xp safemode te scannen, da weet je zeker dat hij er hier uitgehaald word.

Maar zoals ik zei kan het niet zo goed ene 'joke' zijn, deze zal de av scanner wss neit vinden, dus na de scan moet je sowieso ff met ccleaner kijken wat er opgestart word bij je account.

gebruik eerst maar eens de hertelfuctie op de xp disc

Beetje dubbel op of niet?

Maar je zoals gezegt, veilige modus opstarten, en met cc cleaner en malware bijvoorbeeld laten scannen.

Daarnaast kun je kijken of je in je C: schijf bijvoorbeeld vreemde dingen vind etc.

Link to comment
Delen op andere websites

er zit een hoop verschl tussen de herstel functie op de disc en die op de pc zelf...

en zoals hij oo kalhad gezegt lukt de safe mode niet, dus dna kan je wel zeggen dat je in safe mode meot scannen, maar als dat neit lukt...

Link to comment
Delen op andere websites

Als je het zo bekijkt, ja klopt, het haalde me even door de war.

Maar dan is het de vraag, wat lukt er niet in de safe mode?

Lukt het scannen niet, of het erin komen van.

Meer info is altijd handig

Link to comment
Delen op andere websites

Okee, haal een windows xp disc ergens vandaan en gebruik daarvan de herstelconsole(dus die op de disc), probeer daarna nog eens op te starten, weer in safe mode, als het goed is meot het nu lukken, scan dan meteen je pc.

Er is, als dit niet lukt nog een mogelijke optie, maar daar kan ik niks over zeggen omda tik niet weet hoe dat werkt.

Link to comment
Delen op andere websites

Windows is opnieuw geinstalleerd en ik ben alles kwijt, eigenlijk geen probleem behalve dat van Tiberium Return.

Alles werkt weer goed, dus eigenlijk is het probleem opgelost. :Y

Grtz RD :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

achja een format doet je pc ook ten goede op zijn tijd, is je hele zooi aan registry ook weer opgeschoond :) ( ja zelfs met ccleaner, tuneup utilities en al die andere kraam krijg je je registry niet vol opgeschoond )

heb het dit weekend ook nog gedaan, voelt weer helemaal fris aan alleen jammer dat ik geen backupje heb gemaakt van alles wat ik gedownload had op lan ( free games & blueray movies :( )

Link to comment
Delen op andere websites

achja een format doet je pc ook ten goede op zijn tijd, is je hele zooi aan registry ook weer opgeschoond :) ( ja zelfs met ccleaner, tuneup utilities en al die andere kraam krijg je je registry niet vol opgeschoond )

heb het dit weekend ook nog gedaan, voelt weer helemaal fris aan alleen jammer dat ik geen backupje heb gemaakt van alles wat ik gedownload had op lan ( free games & blueray movies :( )

Ja, daar wordt het bij mij ook weer tijd voor. Mijn C schijf is te klein voor XP+Vista+ alle programma's(Skype, Xfire, MSN). Dus ik moet weer eventjes een schone schijf en dan weer partities maken.

Link to comment
Delen op andere websites

achja een format doet je pc ook ten goede op zijn tijd, is je hele zooi aan registry ook weer opgeschoond :) ( ja zelfs met ccleaner, tuneup utilities en al die andere kraam krijg je je registry niet vol opgeschoond )

heb het dit weekend ook nog gedaan, voelt weer helemaal fris aan alleen jammer dat ik geen backupje heb gemaakt van alles wat ik gedownload had op lan ( free games & blueray movies :( )

Ja, daar wordt het bij mij ook weer tijd voor. Mijn C schijf is te klein voor XP+Vista+ alle programma's(Skype, Xfire, MSN). Dus ik moet weer eventjes een schone schijf en dan weer partities maken.

Je kunt ook een nieuwe/extra harde schijf kopen. :7

Maar opnieuw installeren is ook een optie.

Bewerkt: door Revolution-Designer
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...