michelIII Geplaatst: 2 mei 2009 Rapport Geplaatst: 2 mei 2009 Nieuwe sig eigenlijk een uitprobeersel CnC? Reageren
.Senne Geplaatst: 2 mei 2009 Rapport Geplaatst: 2 mei 2009 Nog nooit zo'n stijl gezien, maar het is zeker niet lelijk. Het is wat leeg aan de twee kanten, dat is een minpuntje. Maar de sig zelf is heel stijlvol en 'smooth', ik vind 't overigens mooi hoe de speler er vanachter komt maar toch nog wat doorloopt met die rode lijnen. 8/10, omdat 't een beetje leeg lijkt. Reageren
michelIII Geplaatst: 2 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2009 Nog nooit zo'n stijl gezien, maar het is zeker niet lelijk. Het is wat leeg aan de twee kanten, dat is een minpuntje. Maar de sig zelf is heel stijlvol en 'smooth', ik vind 't overigens mooi hoe de speler er vanachter komt maar toch nog wat doorloopt met die rode lijnen. 8/10, omdat 't een beetje leeg lijkt. Okeej thx voor je rate =D Het is ook nog maar een probeersel dus kan die style nog verbeteren =D Meer rates? Reageren
.NightFlower Geplaatst: 3 mei 2009 Rapport Geplaatst: 3 mei 2009 Het heeft wat van een vector stijl, met o.a. dat pijltje en die bolletjes (als ik het zo goed voorwoord ). Ik vind persoonlijk de achtergrond wat saai. De kleur past wel bij de render, maar ik had er zelf wat meer effecten en kleuren in gegooid, maar dat is meer een mening. De render heb je op een leuke creatieve manier geplaatst, dat detail die je van de achterste render als lijntje door de vector (is het volgens mij) ziet lopen vind ik er goed bijstaan. Je voorste render (die een heel stuk verkleint is) had ik zelf weg gelaten. Het logo past er wel weer goed bij, dat vult de boel wat op. Met je tekst is op zich niks mis mee, maar deze is wat onleesbaar niet zo duidelijk dus. Reageren
michelIII Geplaatst: 3 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2009 Het heeft wat van een vector stijl, met o.a. dat pijltje en die bolletjes (als ik het zo goed voorwoord ). Ik vind persoonlijk de achtergrond wat saai. De kleur past wel bij de render, maar ik had er zelf wat meer effecten en kleuren in gegooid, maar dat is meer een mening. De render heb je op een leuke creatieve manier geplaatst, dat detail die je van de achterste render als lijntje door de vector (is het volgens mij) ziet lopen vind ik er goed bijstaan. Je voorste render (die een heel stuk verkleint is) had ik zelf weg gelaten. Het logo past er wel weer goed bij, dat vult de boel wat op. Met je tekst is op zich niks mis mee, maar deze is wat onleesbaar niet zo duidelijk dus. Bedankt voor je rate ^^ En dat de BG zo leeg is heb ik bewust voor gekozen ik wou hem lekker clean houden Reageren
Royboow Geplaatst: 4 mei 2009 Rapport Geplaatst: 4 mei 2009 Ik vind hem wel leuk, zelf bedacht of een tut? Jammer van dat zwart aan de zijkant, had ik eruit gelaten Leuk bedacht hoor Royboow Reageren
michelIII Geplaatst: 4 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2009 Ik vind hem wel leuk, zelf bedacht of een tut?Jammer van dat zwart aan de zijkant, had ik eruit gelaten Leuk bedacht hoor Royboow Zelf geïmproviseerd en dat zwart is de border ^^ ik vind hem echt vet Reageren
.Syfes Geplaatst: 4 mei 2009 Rapport Geplaatst: 4 mei 2009 De concept van je tag vind ik ongeloofelijk goed. Maar de gras/plant brush die je gebruikt hebt vind ik persoonlijk slecht. Het verslechterd je stijl. 7/10 Reageren
MrIndependent Geplaatst: 4 mei 2009 Rapport Geplaatst: 4 mei 2009 Nieuwe sig eigenlijk een uitprobeersel CnC? is dit met Photoshop Elements gemaakt ? Voor de rest mooi gemaakt ? Reageren
michelIII Geplaatst: 5 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2009 Nieuwe sig eigenlijk een uitprobeersel CnC? is dit met Photoshop Elements gemaakt ? Voor de rest mooi gemaakt ? Nee gewoon photoshop CS4 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.