Jump to content

GTA iv MP vraagje


SNIPER44

Recommended Posts

hey,

Ik heb al op youtube en ook al ingame gezien dat mensen in MP outfits kunnen dragen, vb van een burger of een brandweerman/politieman.

Moet je dat vrijspelen door een bepaald lvl zo ja welk lvl?

Of heeft het met iets anders te maken?

:cya: :cya: :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

hey,

Ik heb al op youtube en ook al ingame gezien dat mensen in MP outfits kunnen dragen, vb van een burger of een brandweerman/politieman.

Moet je dat vrijspelen door een bepaald lvl zo ja welk lvl?

Of heeft het met iets anders te maken?

:cya: :cya: :cya:

Dat heeft te maken met wat je doet. Bij cops en crooks bevoorbeeld, heb je het uniform van een poltieagent aan

Link to comment
Delen op andere websites

hey,

Ik heb al op youtube en ook al ingame gezien dat mensen in MP outfits kunnen dragen, vb van een burger of een brandweerman/politieman.

Moet je dat vrijspelen door een bepaald lvl zo ja welk lvl?

Of heeft het met iets anders te maken?

:cya: :cya: :cya:

Dat heeft te maken met wat je doet. Bij cops en crooks bevoorbeeld, heb je het uniform van een poltieagent aan

maar ik heb het zelf ook al gezien dat iemand een burger outfit had en dat was in party mode

Link to comment
Delen op andere websites

hey,

Ik heb al op youtube en ook al ingame gezien dat mensen in MP outfits kunnen dragen, vb van een burger of een brandweerman/politieman.

Moet je dat vrijspelen door een bepaald lvl zo ja welk lvl?

Of heeft het met iets anders te maken?

:cya: :cya: :cya:

Dat heeft te maken met wat je doet. Bij cops en crooks bevoorbeeld, heb je het uniform van een poltieagent aan

maar ik heb het zelf ook al gezien dat iemand een burger outfit had en dat was in party mode

Dat kan je dan waarschijnlijk vrijspelen. (ben nog nooit verder geraakd dan rang 3 lol)

Link to comment
Delen op andere websites

Topic verplaatst naar GTA IV Multiplayer forum.

Het kan volgens mij ook zijn dat ze een player skin mod gebruiken, want volgens mij kan je die soorten kledij niet vrijspelen door een hogere rang te behalen (ik ben rang 8 en ik heb ze toch nog niet gezien).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...