Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

@ Hierboven: lelijk zou ik 'm niet noemen. t' Is misschien een bijzonder model om te zien, maar het ziet er niet slecht uit. Textures zijn wel nogal vlak, en over de screens zit zo'n soort van raster fzo..

Aniewee, leuke mod. :Y

Geplaatst:

Hij is ook niet gemaakt om mooi te zijn :D .

Maar het is nog lang niet af. er moeten natuurlijk nog betere textures over. en juist belichten. paar kaarsen er op (licht). een stale ronde boog met veren als bumper.

Geplaatst:

Hillbilly is een pejoratieve term waarmee in de Verenigde Staten armere en lager opgeleide personen uit het Appalachengebied werden aangeduid. Later verspreidde de term zich naar een meer algemene aanduiding van arme laag opgeleide personen uit heuvelachtige plattelandsgebieden

bron wikipedia

Geplaatst:

Ik vind het nu al een heel geslaagd voertuig :tu: Als ik zo op de laatste screen kijk zie ik dat er details zijn, het is goed uitgewerkt en de textures zijn goed uitgekozen. Wat vervangt ie? Misschien een tip om in 3DS Max de diffuse colors op wit te zetten bij je textures, dit maakt het véél lichter. Natuurlijk ook prelighten hé :puh:

@MFCL: Ongeveer :7

Geplaatst:

Dat ziet er zeker wel naizie uit! WIP, ik weet het. Alleen een beetje donker, maar ik neem aan dat je er nog wel een specular highlight ofzo overheen gaat gooien :)?

Geplaatst:

Very nice! Misschien kun je nog een veroestte metalen strip rond de wielen maken, rond het draagvlak zeg maar, dat was/is bij echte karrenwielen ook vaak zo. Verder misschien nog wat dingen om het realistischer te maken, zoals kussentjes op de stoelen. Ook zou ik die cylinder, dat rode ding rechts achterop, even 180 graden draaien zodat dat lelijk getexturde gedeelte aan de onderkant zit in plaats van aan de bovenkant. Opzich is de rest goed getextured, je moet er alleen even iets aan editten in Photoshop ofzo, zodat het hout lijkt alsof het aan het wegrotten is enzo, het ziet er nu zo nieuw uit allemaal.

Wat vervangt ie? Misschien een tip om in 3DS Max de diffuse colors op wit te zetten bij je textures, dit maakt het véél lichter. Natuurlijk ook prelighten hé :puh:

1: Je kan in princiepe alles vervangen wat je wil, alleen even namen van dff en txd veranderen en evt. ook in handling lines enzo

2: Is in Zmodeler gemaakt, die laatste screen komt uit Zmodeler..

3: Voertuigen kun je niet prelighten :7, gewoon specular highlight erop, op 72 ongeveer, geen 60, dan glimt het, 72 is het wel verlicht maar dan zoals bij SA auto's en dan is de belichting perfect.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...