Jump to content

Penguin Arena

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Wie kent de game 'Penguin Arena'?

Het is een game waarbij je zelf een pinguïn bent, en je zit op een blok ijs, en je kan instellen hoeveel vijanden je hebt(in totaal kunnen er zover ik weet 4 teams rond rennen incl. jezelf).

Je kan door middel van sneeuwballen iemand proberen van het ijsplatform af te krijgen, maar je kan die pinguïn ook bv duwen of bepaalde opgepakte power-ups eraf te krijgen zoals een vis bom of door vissen te gooien.

Deze game kun je ook online spelen tegen andere spelers.

Je kan in totaal 5 wapens krijgen, deze game ondersteunt custom maps, en heeft uit zichzelf 14 mappen, en je kunt je eigen Pinguïn aanpassen voor een eigen look.

Op de site van Penguin Arena(Uitgever Fro Games) kun je de demo ervan downloaden, deze is maar 23 mb groot.Klikkerdeklik

Wil je de volledige versie, dan moet je $20 ervoor neertellen, of een andere manier vinden waar ik niet over mag spreken[/font].

Filmpje:

Systeem requirements:

• 1 GHz CPU

• 256 MB memory

• 32 MB of video memory

• A broadband connection to play online

• Windows 98/2000/XP

• Mac OS X 10.3 or greater

(Ik heb hem op Win dows Seven 64-bit gespeelt, dus Vista zou je hem ook moeten kunnen spelen.)

Mijn eigen conclusie is:

Ik vind het zelf een leuke game om zo tussendoor te spelen, of wat online te spelen, het is een spel dat toch wel leuk is om te doen.

Ik denk niet dat het een game is om 10 uur te spelen, maar een half uurtje tot een uurtje moet zeker lukken omdat het anders toch wat aan de saaie kant gaat worden.

Daarnaast heeft wat 'awards' gekregen of goeie opmerkingen zoals:

Intel

Penguins Arena is a prizes-winner of

Intel Game Demo Contest 2007!

Penguins Arena has won the 1st-place prize in the Best Game on the Go category and an award in the Best use of Torque in a game demo category.

Avault

Penguins Arena was selected as one of the

Top Casual PC Games of 2007!

"The adorable cartoon-like graphics perfectly fit the comically whimsical gameplay."

Out of Eight PC

"A hectic first person shooter with a great theme that's more advanced than you'd think."

GamersInfo.net

"Penguins Arena: Sedna's World is a silly game wrapped around a serious message about global warming and pollution. Me, I just want to be the last penguin standing. Play is fast and furious. Penguins. Arenas. Sharks. Death Matches. How often do you hear those words describing the same game?"

InsideMacGames

"It has adorable (and functional) graphics, entertaining gameplay, and a poignant message behind it."

Bron: Fro Games.

Wat vinden jullie van deze game?

Later,

Bewerkt: door FerryN
Geplaatst:

kheb het gedownload en gespeeld , was wel wat droogjes maar je wordt er wel verslaafd na een tijdje

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...