max_gtafreak Geplaatst: 2 mei 2009 Rapport Geplaatst: 2 mei 2009 nou hoe wil je je vlees?? doorgebakken ?? Reageren
max_gtafreak Geplaatst: 2 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2009 nou kan ik wel in mijn kamer een bbq feestje houde Reageren
P.ZAAL Geplaatst: 2 mei 2009 Rapport Geplaatst: 2 mei 2009 nou kan ik wel in mijn kamer een bbq feestje houde totad je ps3 gaat smelten van de hitte tot gta Reageren
FerryN Geplaatst: 3 mei 2009 Rapport Geplaatst: 3 mei 2009 Voor de mensen die het niet weten, de inhoud van een PS3 is eruit gehaald en is een gewone grill in gezet . Er zijn veel mensen die daadwerkelijk geloven dat het een echte speelbare PS3 is Reageren
Jowx Geplaatst: 3 mei 2009 Rapport Geplaatst: 3 mei 2009 Er zijn veel mensen die daadwerkelijk geloven dat het een echte speelbare PS3 is Jammer, ik begon serieus te twijfelen om hem aan te schaffen.. Ik wil mijn steak graag rose, een lekker sausje is ook wel welkom.. [Advertentie] 86% kans dat u dacht dat ik het topic zo sluiten bij het zien van deze post. Reaal. Realist in verzekeren. Reageren
PowerPats Geplaatst: 3 mei 2009 Rapport Geplaatst: 3 mei 2009 ik heb mijn vlees graag extra bloederig a la pulp fiction Reageren
Pietje II Geplaatst: 3 mei 2009 Rapport Geplaatst: 3 mei 2009 Bedoel je rundvlees/rood vlees? Dan heb ik 'm het liefst medium, niet helemaal doorbakken dus maar met een lekker stukje rood in het midden. Is lekker. En verder heb ik over het algemeen m'n vlees gegrild. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 3 mei 2009 Rapport Geplaatst: 3 mei 2009 As ik geld genoeg had zou ik een 2de playstation 3 kopen en hem ombouwen tot bbq. Doe het vlees maar Rosé. Reageren
Donald-Duck Geplaatst: 3 mei 2009 Rapport Geplaatst: 3 mei 2009 (bewerkt) tja, als je ps3 dan toch kapot is, dan maar zo, ik zag laatst ook dit, voor als je niet weet wat je met je oude computer moet doen. Bewerkt: 3 mei 2009 door Donald-Duck Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 3 mei 2009 Rapport Geplaatst: 3 mei 2009 Gegrild, of als het biefstuk is lekker rood Reageren
De Stofzuiger Geplaatst: 4 mei 2009 Rapport Geplaatst: 4 mei 2009 Mijn biefstuk wil ik medium,maar waarom staat dit topic in Beeld & Geluid? Reageren
Jowx Geplaatst: 4 mei 2009 Rapport Geplaatst: 4 mei 2009 Mijn biefstuk wil ik medium,maar waarom staat dit topic in Beeld & Geluid?Omdat het eigenlijk om het filmpje gaat.. >.< Reageren
Metal-Bullets Geplaatst: 4 mei 2009 Rapport Geplaatst: 4 mei 2009 Mijn biefstuk het liefst medium Reageren
NickOwnage Geplaatst: 4 mei 2009 Rapport Geplaatst: 4 mei 2009 Het liefst goed doorgebakken. Of gefrituurd. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.